info Tibet

Hoi allemaal,

Graag zou ik wat info willen over mijn voorgenomen reis naat Tibet.Ik wil graag info over de trein-hotelkosten,slaapcoupe’s etc.Geen groepsreis a.u.b.Graag zoveel mogelijk info.Alvast bedankt.

Groetjes
Roy.

heb je al eens op het Tibet-forum gekeken? daar staan heel veel tips. zie ook mijn reisverslag: IkReis - Reizen naar Tibet en Nepal: route, tips en ervaringen.

verder: je kan wel zeggen dat je geen groepsreis wilt, maar Tibet kom je niet in zonder gids. wel kun je een ‘groep’ vormen van 2 personen

Hoi

Jenny, ik lees je bericht aan Roy…
Wij (mijn vriend en ik) willen ook graag naar Tibet, en ik had al gelezen dat je alleen binnenkomt met een gids/groepreis.
Maar je kunt dus ook met z’n 2e een 'groep’vormen? Hoe bedoel je dit?
En als je vanuit China met de trein naar Tibet gaat, kom je dan wel makkelijk binnen?
Alvast bedankt,

Tanja

http://www.backpackgek.nl/van-china-naar-tibet-en-nepal/

Hi Tanja,

Bedoel je ,dat je met z’n tweetjes een groepje vormen?Zou dit ook graag willen weten.Ik heb mij laten vertellen ,dat je via China Tibet moet binnenkomen.Ik hoor graag hoe dat zit.

Groetjes en prettige reis.

Roy.

ik heb samen met een vriend een groep gevormd, geen enkel probleem. je betaalt uiteraard wel meer wanneer je met zijn tweeen reist, dan wanneer je met zijn 20en reist. maar goed, je ziet ook meer.

zie de link die ik hierboven postte.

je hoeft NIET perse via China naar Tibet te reizen, dat kan ook vanuit Nepal. zelf ben ik van KTM naar Lhasa gevlogen en over land terug gereisd.