Info Patpong, Nana Plaza, Soi Cowboy

Katoys…eeuhm ja…ik vind het een minpunt aan thailand.
Aan de ene kant vind ik het prima als ze er zo bij willen lopen.
Maar op phuket en vooral op chaweng beach rond de uitgaansgebieden rare dingen gezien en gehoord.
Ze spreken je gewoon aan met de meeste uiteenlopende voorstellen zeg maar…
En als je dan duidelijk zegt dat je er niet van gediend ben staan er zo 10 om je heen haha…

Ik ben erg benieuwd naar het uitgaansgebied in bkk die hierboven vermeld word…ga ik volgende maand zeker een kijkje nemen…

jeroen

durf je niet alleen op straat? 555!

Persoonlijk zou ik eerder naar de Royal City Avenue gaan omdat dit het uitgaansleven van Europa meer evenaart denk ik. En daarbij vind ik echte clubs en daarbij het verlijden van vrouwen met eerst oogcontact wat stijlvoller, en leuker!

Maar ik ben toch benieuwd hoe het in Patpong in zijn werk gaat… Is het de bedoeling dat je gewoon een gogo bar uitzoekt die je wel leuk lijkt en daar een biertje drink en vervolgens een meisje uitzoekt die je wel mooi vindt? Klopt het ook dat er over het algemeen alleen 50+ rondloopt met een bierbuik of geeft het programma van bnn ‘Weg met BNN’ (http://player.omroep.nl/?aflID=4766408) hier een vertekend beeld van? En word er ook niet raar opgekeken als je met een thais meisje aankomt zetten in een hotel/guesthouse… of is het zo “ingeburgerd” dat er gewoon niet meer naar word omgekeken? ik kan me niet goed voorstellen dat sommige toeristen alleen&speciaal hiervoor naar Thailand komen, terwijl het land zoveel andere mooie dingen te bieden heeft… Misschien dat iemand mij hier een beeld op kan geven om het te begrijpen!

Met vriendelijke groet.

Is het de bedoeling dat je gewoon een gogo bar uitzoekt die je wel leuk lijkt en daar een biertje drink en vervolgens een meisje uitzoekt die je wel mooi vindt?

Ja, je drinkt dan wat met haar, en als alles bevalt kun je de barfine betalen en haar meenemen.

Klopt het ook dat er over het algemeen alleen 50+ rondloopt met een bierbuik

Nee, je vindt van alles in de bars.

En word er ook niet raar opgekeken als je met een thais meisje aankomt zetten in een hotel/guesthouse

Nee, soms moet je wel extra betalen.

of is het zo “ingeburgerd” dat er gewoon niet meer naar word omgekeken?

Ja.

Seg en nog eens wat die katoys betreft, kan je het vragen of het een katoy is of niet ofzo? Ik wil alles behalve met een katoy opgezadeld zitten. :biggrin:
Of doen ze daar lastig over ofzo??
Kheb gehoord dat die katoy nogal hevig durven zijn en reageren?
grtz

Hee stoffeltjeeeeee.

je moet het gewoon vragen ja toch en je kan ook naar hun I.D. vragen 5555.
Alles kan je veranderen in Thailand maar alleen de I.D. card word niet veranderd
MALE = Man.
FEMALE = Vrouw.
FE (MALE) = Kathoey.

Goed kijken naar hun uiterlijk en kijken of ze staand plassen :vak01: 5555555.
Have fun. :dope:

Kheb gehoord dat die katoy nogal hevig durven zijn en reageren?

Daar herken je ze nu meestal aan, je hebt toch wel een beetje vrouwenkennis :wub:. :unibrow:.

Hallo,

Wat dacht je van luisteren wanneer ze praten. Ze hebben niet alemaal de baard in hun keel. Hoorse.

Ton:king:

Prachtig om een uurtje in bijvoorbeeld in Soi Nana te gaan zitten en wat te drinken en om je heen te kijken ! Ken een paar dames die daar werken en lach me altijd rot met ze ! Singha’tje erbij en maar kijken naar al die farang die voorbij komen…het leukst zijn diegenen die voor het eerst in Thailand zijn en hun ogen uitkijken.

Dus voor ik met een meisje ga kan ik hun id vragen? En ze vinden dat dan niet erg om te tonen?
Wat bedoel je met die 5555?
En als het een katoy is staat er FE op ofwat?
Of gewoon male?
Jezes ik durf me echt niet voor te stellen zo met een meisje bezig te zijn en te ontdekken dat dat een man is. dat is goed om opslag terug naar huis te vliegen. Ik ben daar echt als de dood voor e! :smile:
groetjes :chin:

Nee hoor, geen probleem, bij de meeste hotels zullen ze hun ID ook moeten tonen voordat ze met iemand mee naar boven mogen gaan…

Maar 99 van de 100 keer zie je van tevoren wel of het een katoey is of niet…

@ stoffeltje…

Maak je geen zorgen…je pikt ze er zo tussenuit hoor!haha…
en wat betreft die 55555…
dat is chat taal voor hahaha… (in het thais spreek je 5 uit als ‘ha’ )

Jeroen

Zo grappig en zooo waar nu ik terug thuis ben he. Ik vraag mij af hoe ik het een jaar ga uithouden om weer terug naar daar te gaan. 1ste keer Thailand en zeker niet de laatste keer. Ben echt verliefd op dat land. Zo geweldig qua eten, de mensen, de glimlach, de vrouwen, crazy bangkok, prachtige eilanden in het zuiden en noem maar op. Volgend jaar ga ik weer! >>>

Zo gaat dat jaar na jaar, welkom thuis zal ik maar zeggen, maar waar is dat nou feitelijk na deze belevenis, daar :wub: of hier :tssk:.

Tsja, welkom bij de Club van Thailand-verslaafden !
We hebben je van tevoren toch echt gewaarschuwd…als je er eenmaal een keer geweest bent, wil je alleen nog maar terug…vaker en langer…

Thailand is echt als een verslaving, je komt er (vrijwel) niet meer van af…

En als wij het een jaar kunnen volhouden om te wachten, moet jou dat ook wel lukken…alleen leuk is anders :frowning:

Helaas heb ik er nog steeds geen baan kunnen vinden… :frowning:

Je zou het bijna gaan afvragen of er geen waarschuwings mededeling op het ticket geplaatst moet gaan worden “werkt verslavend”. :nod::unibrow:

:chin: Met 2 twee katoeys heb ik nog een rekening te verheffen in de omgeving van kao san road,Ik hoop dat ze ik nooit tegenkom!Ik ga ze niet allemaal veroordelen, maar die twee smeerlappen waren met mijne dure gsm en een som geld ribberdebie"foetsie"en ja Dave we waren gezellig een biertje aan het drinken !!!groetjes:georgessiam.:chin:

Het voordeel als je zelf nog minderjarig bent haha:).
Maar hebben we het hier over de gogobars en andere barretjes of de meisjes die je ontmoet in clubs?

Wat dacht jezelf :question:

Isdeze vraag gesteld aan georgessiam???