Info Patpong, Nana Plaza, Soi Cowboy

Iemand die hier meer over weet? Mss do’s en dont’s ofzo? Kheb hier wat negatieve dingen over gehoord. Men zou er je een duurdere rekening durven presenteren e.d. Ook veel katoi naar het schijnt?
Wie kan hier wat uitleg over geven en tips.
Bedankt!

Tja het zijn de delen van BKK wie het meest bezocht worden door de mannelijke Farang’s die op zoek zijn betaalde :kus:, ben zelf een aantal keren rond Sukhumvit soi 4 het Nana plaza gebied verbleven in Hotel Royal Ivory en meerdere hotels in de directe omgeving, welliswaar met eigen echtgenoot(Thais) en vind het er op zich wel levendig en een leuk gebied voor een paar dagen, eerlijk gezegdt vertoef ik niet in de GoGo bars etc. Nooit geweest en in de toekomst ook niet, je moet soms en soms ook niet kijken of het geen katoi’s zijn want de techniek staat voor niets wat dat aangaat, voor de rest ten allertijde je rekening controleren mijn vrouw doet niet anders als we afrekenen.

Dag Jan,

Ik ga de 22e maart richting Bangkok, Soi 14, Manhattan Hotel. Dat moet in de buurt van Nana zijn. Is dat wat? Patpong ken ik wel. Niks voor ons hier thuis.

Ton:idea:

Hoi Ton,

Het stikt v/d hotels in de omgeving van Sukhumvit Rd. In ieder geval bij Nana Entertainment op Soi 4 zit ook het Nanaplaza hotel als ook Royal Ivory hotel, wat ook een zeer mooi hotel is is het Amariboulevard Hotel(bijna altijd volgeboekt)tegenover Foodland ik dacht in Soi 3, waar aan het eind het Royal Benja hotel is, in de avond op Sukhumvit Rd. allerlei mensen met koopwaar idem als rond de Baiyoke op de dag, ben zelf niet vaak meer in BKK maar als we er een paar dagen willen blijven, verblijven we meestal in de omgeving Sukhumvit of Ratchada.

Hoi Jan

Alvast bedankt voor de uitleg. Nu ik doe normaal ook nooit zo’n bar’s e.d maar als ik dan toch eens in Thailand ben wil ik dat daar toch ook wel eens gezien hebben. Je hoort daar zoveel van dusja… En daar ik vrijgezel ben hoef ik toch naar niets te zien dus…
Ik had gewoon graag geweten of daar degelijke bar’s enal zijn waar het mss wel de moeite loont om mss eens te gaan kijken.

grtz

He stoffeltjee,

Boek gewoon een kamer in Nana-hotel! Is er tegenover,
en Soi Cowboy is vlakbij… Patpong ook! neem heen de Skytrain en terug een taxi als je om en nbij sukhumvit logeert natuurlijk.

Nana plaze is top!!!
en Soi Cowboy ook!!!

Het is uw vakantie dus vul het in zoals u wilt, en kijk uit dat u niet verdwaald want het aanbod is enorm, wees wel alert op de leeftijd(vraag om I.D) van een en ander :kus: , want anders kan het wel eens een hele lange vakantie worden :crybaby: in het Bangkok Hilton (Bangkwan en terecht). :vak01:

Hoi Leo

Ja wij zijn normaal van plan om een hotel te boeken in koh san road. Is het van daaruit ver?

grtz

De I.D van die meisjes vragen ofwat? Is dat echt nodig? Durven ze daar echt zo van die minderjarigen te steken? Jezes…
Nee dank u de Hilton is wat TE voor mij… :teeth:

He ST…

KSR is niet zover van Patpong of Sukhumvit, met tuktuk savond 10 minuutjes.

Overdag kan je beter de boot nemen vanaf Pier 13 (KSroad) naar Pier 1 en dan ben je bij de Skytrain (geen files!!!)

en nog wat… minderjarigen… dat zie je snel genoeg,
bij twijfel… vraag ff dr id.kaartje en laat t checken…ter plekke…
nooit last gehad!

Voorkomen is beter dan genezen, mits je natuurlijk het zo kan inschatten maar het komt helaas nog steeds voor.

he jan,

ik had ooit 1x twijfel, en heb t gewoon laten checken bij de politie en nogmaals bij de balie in t hotel!

Hoi Leo,

Bij een beetje hotel wordt er sowieso op leeftijd gecontroleert, en nogmaals zeer terecht, maar het zal je maar gebeuren met een paar Singha’s teveel op of wat dan ook.

ja ik had de twijfel dus 1x…
maar voor de rest… val dus op oudere thaise engeltjes!!

Ach ja, de een gaat voor oude tempels of andere oudheden en die ander weer voor …Voor ons is het gewoon het tweede thuisland, maar qua gevoel op de eerste plaats.

Ik ga gewoon voor alles! Ik wil Thailand in zijn geheel ervaren. Van tempels tot tepels, van druk bangkok tot het paradijselijk zuiden en het lekker eten enzoverder. :biggrin:

haha zo mag ik t lezen ST… tje!!!

Zou als ik jou was alvast alweer een ticket gaan boeken voor wanneer je terug gekomen bent, ben bang dat dit het eerste is wat je wilt als je weer in Nederland bent.

ja Jan dat is zo… verslavend is t!!