Info Patpong, Nana Plaza, Soi Cowboy

Jullie zijn fijn bezig. Iedereen gaat toch voor z’n eigen natuurschoon. Goed, dan toch een vraag voor degene die hem wil en kan beantwoorden: op de eerste de beste dag dat ik in Sukhumvit ben, moet ik naar Bo Bae, Mahanak. Ik weet dat daar de “khlong-boot” afmeert of vertrekt natuurlijk. Hoe bereik ik die vanaf Sukhumvit Road of toch maar met de taxi.

Ton

ik zou de sky train nemen naar “Thaksin-station”"
zit je gelijk aan de rivier en vraag daar verder!

Leuke anecdote omtrent dit gebeuren, via mijn werk leerde ik iemand kennen. De man was vrijgezel maar wist dat ik vaak in Thailand kwam omdat mijn vrouw daar vandaan komt(trouwens gewoon in Nederland ontmoet) vroeg mij wat info dus aan hem gegeven, is er naar toe gegaan voor 3 weken kwam terug en vertelde mij dat hij niet wist wat hij hier nog te zoeken had, liep een maand lang op een wolk. Heeft opnieuw een ticket gekocht en sindsdien nooit meer gezien…:lol:.

… he Jan… Hij is dus nog steeds in de wolken!

maar goed, jij bent ook “gevallen” voor een Thaise dus…
en zoals altijd: die van mij is anders!!

Skytrain, inderdaad sneller want het verkeer is bumper aan bumper eerst beetje uit de drukte en dan verder met de taxi.

Als het gaat om bepaalde gewoonte’s zie je gelijkenis, maar qua karakter is ieder mens verschillend, maar ik zeg je er zijn van die ganzen…

haha … mooi geschreven Jan!

Engeltje’s bestaan :lol:.

Ja…ik weet t!.. en ben jaloers op je!!!

Ik vermoed in meerdere opzichten…:was:

ik woon in NL
goed leven,
koud nu,
geen warme vrouw!

en jij?

:rolleyes: :confused: :paranoid::drugged:

:dope::was:

Hallo.

Het Nana Plaza is best wel grappig, druk op elkaar gestapeld en een hoop te zien.
Je kan schuin aan de overkant het Nana hotel boeken met daar onder een discotheek Angels Disco, bij de receptie rechtdoor.
Het Nana hotel is niet echt nieuw maar best groot redelijke prijs en ruime schone kamers en een coffee shop waar altijd wel iets te beleven valt :tongue:.

Persoonlijk vind ik Patpong leuker en is een stuk groter dan Nana.
Soi Cowboy is ook wel aardig vertoeven haha.

Wil je leuk uitgaan met een beetje klasse dan zou ik zeker het R.C.A ( Royal City Avenue ) aanraden.
R.C.A is het grootste uitgaan gebied van Bangkok, heel veel barretjes eet tentjes en vele mooie grote discotheken, Route 66 is wel heel erg top hoor.
Het is een gebied waar de student en de high class Thai uitgaat.

Maar ja er is een hoop te vinden in Bangkok wat heel leuk is :dope:

Groet.

En waar is die royal city avenue dan gelegen? Zijn de prijzen daar dan ook hoger?
Seg en zitten daar dan veel van die Katoys enzo? Kzou der ni graag ene op mij krijgen ze. Kheb het daar wel ni zo mee. Dat houd mij eigenlijk vooral tegen om naar die bars enzo te gaan.

hallo de royal city avenue is een hele leuke plaats om eens te gaan stappen maar het is wel iets anders dan patpong en Nana hier gaan gewone thaise mensen uit en vind je weinig of geen prostitutie ook bijna geen buitenlanders hoe je hier komt vertaal het volgende maar even

The quickest way to RCA is by MRT or BTS and a quick taxi ride the rest of the way. The nearest MRT is Pharam 9 station, and the nearest BTS Asok or Phrom Phong. From any of these stations the taxi fare should be no more than 50-60 Baht depending on traffic (it is a bit built up the area).
The following buses will get you close to RCA:
Bus number: 60
Air-conditioned bus number: 12

groetjes dirk

Ik ga later dit jaar een rondreis maken door Noord Thailand, lijkt me echt geweldig. Mijn eerste keer naar het land van de glimlach, wil zeker alle aspecten van het land leren kennen :smirk:

ik zou graag een ladyboy [katoy?] wilen ontmoeten
hoe benaader je zoiemand,
en hoe staan de hotel`s daar-tegenover
[mocht ik met een katoy naar m,n hotel meenemen]:nod:

:so: :unibrow: :eek: :drugged::wasted:

Je hebt grote kans dat een shemale jou benadert. Zou me niets verbazen want ze nemen echt wel initiatief. Voor de goede orde: ikzelf wandel altijd en overal met mijn vrouw rond.

Groet,
Ton:confused: