Info Over 5 Sterren All Incl. Hotels Gevraagd

Hallo,
Wij, 8 personen, willen in juni 2005 weer een vakantie naar Turkije boeken. Dit jaar naar Aegean Dreams in Turgutreis geweest. Dit was super.
Nu zijn wij op zoek naar een gelijk hotel, dus all inclusieve of ultra all inclusieve.
Wij allen hebben allemaal andere wensen.
Dus hier volgen er een paar. De voornaamste punten die wij in ieder geval willen hebben zijn:
Een goed strand, zwembad. Geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. In de omgeving genoeg te bekijken, evt. winkeltjes enz. waar we te voet heen kunnen, of met de dolmus.
Niet te groot complex en verder goed verzorgd.
Dit zijn nogal wat wensen, maar ja we zijn ook met 8 volwassenen.
Misschien dat iemand op dit forum een goede suggestie heeft.

<span style=‘color:green’>Wie oh wie heeft voor ons enkele nuttige tips of interessante informatie over plaats en hotel of resort met 5 sterren.</span>
groeten en bedankt voor het lezen.
schol <_<

Zelf vind ik de hotels van WOW- keten goed.
Zelf ben ik bij wow bodrum resort in gumbet en wow topkapi palace geweest.
bodrum resort ligt bij het centrum topkapi in aksu ligt in de middle of nowhere, maar de dolmus stopt voor het hotel in je bent binnen een half uur in antalya. Voor de rest zijn de trappen te omzeilen door een helling. Jullie andere eisen ben ik effe vergeten maar zal zo wel kijken

nu weet ik het weer.
Niet een te groot resort nou dan valt topkapi af.
Bodrum is zo goed voor rond de 1000 mensen en is iets knusser maar topkapi vond ik een dorp op zich en dat is aardig groot.