Hallo,
Heeft er iemand tips?
We gaan in oktober met de hele familie naar Turkijke, willen graag all inclusive, aan het strand, zwembaden nog geopend en niet in Alanya.
Ik ben benieuwd…
Hallo,
Heeft er iemand tips?
We gaan in oktober met de hele familie naar Turkijke, willen graag all inclusive, aan het strand, zwembaden nog geopend en niet in Alanya.
Ik ben benieuwd…
Beste ,
Zelfs in november en december zijn in veel winterhotels de zwembaden nog toegankelijk.
De temperatuur van het water is volgens mij in oktober nog best te doen.
Ook het zeewater is dan nog lekker ,zelfs in november haalt het zeewater nog 20° c en zijn er veel toeristen die nog gaan zwemmen.
Met temperaturen tot 25° en soms nog meer is het echt wel goed vertoeven in de baai van ANTALYA.
Ander plaatsen zoals bv Bodrum zijn geen aanraders voor de winter.
Het zal u best bevallen.
Blijf niet alleen in uw luxe resort maar durf ook het mooie land te ontdekken.
JB
Wij zijn naar Sherwood Breezes geweest in Lara. SUPER hotel en dicht bij de luchthaven. Ik ben zelfstandig reisagent die weet wat er te krijgen is en dit hotel is ECHT heel goed. Prijs / kwaliteit is PERFECT. Mocht je interesse hebben, dan wil ik graag eens voor je kijken.
Beheerders ingreep: Reclame ter eigen verbetering is niet toegestaan
Alvast bedankt en alvast heel veel plezier !!
Groetjes,
Halise.
Het Concorde hotel ultra all-in,
in Lara,waar ik met het hele gezin ben geweest.
Als je echt wilt genieten,ook voor de kids,dan is dit het hotel.
Royal Dragon ben ik ook geweest,ook erg mooi,maar te massaal.
Miracle hotel ook leuk en mooi, maar net niet als de twee hier boven.
succes, Jan
Güral hotel in Tekirova. Vrienden van ons gaan altijd in oct. hier naar toe en vinden het geweldig. Prachtige omgeving.
Alize Hotel in Olüdeniz.
Kamers niet echt groot, maar altijd zeer schoon en personeel is gewoonweg fantastisch.
Hotel is niet te groot, maar fantastisch gelegen in het kleine Olüdeniz aan de meest gefotografeerde baai van heel Turkije.
Leuk klein plaatsje aan klein boulevardje met heerlijk uitzicht.
Fethiye is een leuke stad op Dolmus afstand en niet veel Russen.
Zwager vorig jaar oktober geweest en inmiddels net weer terug van 2e keer Alize in Olüdeniz.
Gulle gulle,
Flyboy:wereld:>>>
Hallo allemaal,
Wij willen met 2 personen naar de omgeving van Bodrum. Het hotel moet vrij nieuw zijn of net gerenoveerd, schoon en het eten goed (uitgebreide showcooking). We hoeven niet in het centrum van Bodrum maar rustig gelegen zonder te veel russen en kinderen. En natuurlijk aan het strand…
Wij vinden kleinschalig, goede kwaliteit en aardig personeel belangrijker dan dat massale.
Wie heeft er een tip! We zijn wel een beetje verwend…
Gr Wilma
Wilma : ADR in Turgutreis al eens bekeken ? denk dat dat wel aan al je eisen voldoet
Dank je wel! Ga het bekijken. Erg he dat we zo verwend zijn maar gaan voor het eerst zonder kinderen en willen lekker genieten zonder ergernissen. Is het idd gesloten deze winter en wordt het gerenoveerd?
wij hebben in het select gedeelte gezeten wat vrij nieuw is, weet niet of ze nu gesloten zijn maar je kunt ze darover altijd even mailen, als je dat tav Sander doet kan dat zelfs in het Nederlands, succes
Misschien even ter aanvulling van wat Raak al zei…
ADR staat voor Aegean Dreams Resort in Turgutreis en ook wij zijn daar geweest. Een echte aanrader voor wat jullie zoeken. Je kunt het hotel ook zelf even mailen, zoals Raak al zei, tav van Sander en hij maakt de vakantie op maat. Verzorgd alles tegen een redelijke prijs, maar je kan natuurlijk ook gewoon bij de bekende touroperators boeken.
Wij zelf zijn er 3 x geweest, waarvan 1x select ( wat luxer ) en 2 maal standaard, wat ook heel goed is. Wij waren er toen gelijk met Raak en vele anderen van dit forum, dus ik ken de meesten heel goed.
Kortom… AANRADER!!
Dank jullie wel, ik had idd al begrepen dar ADR, aegean dreams is. Ik geloof dat het een prima hotel is. Komt goed!:vak02: