Super hotel gezocht

Hoi,

Ik ben nu tweemaal al naar turkye geweest en ben er helemaal aan verkocht. Twee jaar geleden naar kusadasi(korumar hotel) en vorige zomer naar bodrum( wow bodrum resort) alleen… Het waren allebei super hotels en volgende zomer wil ik terug naar turkije gaan, maakt niet echt uit waar maar ik wil gewoon terug een superhotel hebben zoals de vorige keren, heb een beetje schrik om minder te hebben als de vorige jaren :redface:
Mss zijn er mensen bij die mij een beetje kunnen helpen zoek naar een top hotel. Ik check ook altijd de hotels na op een site waar iedereen zijn commentaar kan geven maar dan kom je bij een hotel dat je wel leuk vind een paar negatie reacties tegen en dan is mijn gemoed al wat minder.

Dus mss zijn er mensen die een paar goede hotels hier kunnen neer typen en mij kunnen helpen naar terug een geslaagde vakantie :unibrow:

Nou ik ken er 1:
Limak Arcadia Resort(Arcadia Golf Resort) in Belek… (ff googlen en dan vind je de site)

Suc6 met zoeken!

Bodrum (Turgutreis eigenlijk); hotel Aegean Dream Resort.
Zijn al 3 maal geweest en volgende zomer terug.

Delphin Palace - Lara…

de wow-keten is super-mega
die in gumbet ken je al, die in lara/ antalya (kremlin enzo) zijn ook super
en tja… bodrum dan heb je altijd nog de kervanseray en rixos
kost een paar eurie’s maar dan heb je ook wat!
veel succes/ plezier met uitzoeken!!

hoihoi,

wij zijn in de voglende hotels geweest en wij vonden het super:
Aegean dream resort in turgutreis; www.aegeandream.com
En wow bodrum resort en wow topkapi palace

GRoetjes en succes met zoeken

Ik ben in Antalya-lara beach geweest in concorde resort en spa. Echt super hotel, maar ik vind antalya geen leuke en mooie stad.

Kan je delphine palace eigenlijk via belgie boeken?
Heb zitten zoeken maar geen enkele van de belgische touroperators zoals neckermann, thomas cook, jet air zet die in hun cataloog, of toch niet de cataloog van vorig jaar…:paranoid:

Via Belgie weet ik niet… Mijn moeder is naar dat hotel geweest via Oad… maar vanaf Amsterdam.

dikkembergs : ook niet via sunjets of sunweb ?

Als ik jullie een hotel moet aanraden met veel luxe…
kies dan voor granada luxury resort & spa http://www.granada.com.tr/
Na 5x turkije het beste hotel dat ik al heb gehad :smiley:
:dag:

Eclipse: sinds de tijd dat jij reisleider was zijn er vele hotels bijgekomen, ik vind persoonlijk deze lijst dus niet echt heel actueel.

Ze zijn er nog wel, maar er zijn absoluut betere hotels dan bijvoorbeeld Hotel Linda. (Denk aan hotels in Lara, het Royal Dragon in Side… en zo zijn er nog veel en veel meer! )