Beste vrienden,voor wie niet genoeg kan krijgen om ook s nachts te surfen op het internet in Bangkok,Dit is het Adres:Thanon Tani road nr2!! Het internetshop is 24/24 open aan voordelige prijzen vb:30bath voor 80 minuten surfen aan high speed! Ook zijn er andere services,zoals het bellen naar het thuisfront,printing,fax en cd/dvd burning aan voordelige prijzen!!Ook nog vermelden dat het internetshop is gelegen naast de welbekende Rambuttrie road(kao san road)Ofwel het is een zijstraat van de Chakrapongse road.gegroet:georgessiam.:chin:
Volgens mij zit je daar inderdaad 24/24 George…
Volgens mij is dit geen echr relevante info maar goed.
Ik zat er gisterenmorgend 2:30am!nu verblijf ik momenteel in Hua Hin,vlieg terug naar Belgie op 27feb!!Ofdat het nu relevant is of niet,dat de mensen maar iets aan deze info hebben,dan ben ik al blij!Ook had ik in een vorige topic info gezegd aan de mensen dat ze met sommige gouvermentbussen gratis door Bangkok konden rijden(bussen met blauwe sticker)Weet je pwm dat sommige mensen op een low budget naar Thailand reizen,dus vind ik dat mensen mogen weten dat er andere alternatieven zijn(goedkope)Vind het spijtig dat je er anders overdenkt,wat je goed recht is trouwens!Gegroet ;georgessiam(Hua Hin,Th):chin:
dit forum is juist bedoeld om mensen te informeren en of om informatie in te winnen dus is alle informatie nuttig is het niet voor mij dan wel voor een ander en als je daar toch in de buurt bent is het toch altijd leuk mee genomen om goedkoop te kunnen internetten 24 uur per dag
Inderdaad Dirk, goed gezegt
. En ik zal er is een kijkje nemen volgende keer Georges! Maar ik denk dat post zoals pwm hierboven gaf meer irrelevant is.
:chin:Er is volgens mij altijd wel een plaats om te kunnen internetten in bkk
maar 24 uur open zijn de meesten niet maar wel tot diep in de nacht
Georgesiam een goede vlucht>>> gewenst en de heimwee zal wel weer snel toe slaan in Belgie:THAILAND:![]()
Handig om te weten, komt zeker in de noodgevallen-pagina van mn agenda! Ge weet maar nooit hé?:chin:
Veel genot van je laatste dagen, en hou je ons op de hoogte vd politieke C° in de straten v. Bkk?
Tnx and Grts
Jelle
ik zit nu ook in soi 24-in een heel andere plek van BKK. hier zijn minstens 12 webshops-allemaal 24 uur/dag open. Prijzen vanaf 8 bt/uur. Allemaal met de nieuwste gadgets-webcam, headset, USB-portal etc. werkt altijd perfect. Ik ga hier als ik langere tijd allerlei dingen aan computer moet regelen.
In een andere plek (vind ik te ver lopen) is het 150 bt voor een logon/off card voor 24 hrs.
de khao kheang kost 25 bt/2 yangh (+ 1 voor de ijs)-grote porties en aardige dames.
Waar d’n Georges op doelt: Thanee is de straat tussen Rambuttri en de markt Krajsri-op de hoek net voorbij een hele oude sehwen-het heet HELLO-je moet 10 bt munten erin gooien. er zitten/zaten vaak erg nare katoeys die online ‘‘faen’’ aan het versieren waren. ze hebben nog zo’n zaak in de steeg achter KhaoSarn-voor Ratchdamnern.
-nooit uitgeprobeerd, vanwege netjes slapen. maar de webshop In Rambuttri lodge-naast die engels pab/Ocod-zegt tussen 1.00 en 4.00 gratis te laten internetten.
nette webshops hebben bordjes met wanneer schoolkids wel/niet mogen games playen. hier in deze buurt moeten ze met headfone op, niet sreuwen en apart zitten van de rustige werkers-dat heeft ook wel z’n voordelen. Ik ben nu 1 van 3-met 24 (alweer dat getal) computers op floor 1-boven nog zoiets.
Wat voor jou wellicht niet relevant is, kan voor anderen wel weer relevant zijn…
:chin: was zeker als grapje bedoelt
Of dat het nu als grap bedoeld is of niet,Was er een beetje van geschrokken,tenslotte heb ik maar 1 bedoeling en dat is de mensen helpen op het Thai-forum,wat ze doen met mijn informatie,dat is hun zorg!Natuurlijk kan niet iedereen met mijn mening eens zijn,daar ben ik me van bewust.Mijn info is juist bedoeld voor mensen die een krap budget hebben,dat er andere mogelijkheden zijn(goedkope)om zich wegwijs te maken in Bkk of elders in Th!gegroet:georgessiam(Hua Hin th):chin:
Volkomen met George eens,de laatste tijd zie ik een aantal postings op dit forum die aan het feit voorbij gaan dat voor iemand die nog nooit in Thailand is geweest alles nieuw is.
Dus ook info die voor een meer ervaren reiziger als oud nieuws ervaren wordt kan voor iemand die voor het eerst gaat zeker interessant zijn.
Zo vind ik het ook vervelend dat mensen die voor het eerst op dit forum een vraag stellen geschoffeerd worden door sommige forumleden met dikwijls veel ervaring in Thailand met kreten als ,Dit staat al in eerdere postings, niet iedereen loopt alle draadjes af en bovendien kan een situatie veranderd zijn.
Theo
helemaal mee eens, mensen die een vraag hier posten verwachten een normaal antwoord meestal in de vorm van een advies of informatie als je dan niet de moeite kan opbrengen om daar een normaal antwoord op te geven dan laat je het lekker passeren en reageer je niet er zullen altijd wel andere forum leden zijn die dat wel willen
Voor al diegenen die wel gepast reageren (en dat zijn er heel wat), een dikke merci, ik heb van jullie al veel opgestoken en ben daar zeer dankbaar voor.
Mag ook wel eens gezegd worden:dag:
Grts
een Thailand-Groentje (maar niet voor lang meer!:hihi:
Bedankt voor deze goede tip!
Ik zal niet lang in Bangkok zijn, maar ik weet wel in iedergeval waar ik kan internetten! Mooi ook dat er webcams en mic’s zijn.
Ben wel superverbaasd over de kosten! Nog geen 20 eurocent voor een uur internet?!
Had het zelf daar al geprobeerd,en ik zag de tarieven,dus dacht ik,dit moeten de mensen weten!alle kleintjes maken het groot.g.s:chin:
:chin: reageer eens wat je nu precies bedoelt ,ik ben zeker ook van mening dat we iedereen willen helpen met info over dit heerlijke land .![]()
![]()
georgesiam ik ben bang als je dit leest al weer onder weg bent naar belgie nog maals een goede reis terug
George: ik ben erg blij met je info!!! Vlieg dinsdag weer naar Thailand en hoop in Cha-am ook een goede internetlokatie met webcam te kunnen vinden! ![]()
He George,
Sorry dat het verkeerd over kwam.
Maar dat van geen relevante info was sarcastisch naar mijzelf bedoeld.
Had het in dit geval over mijn eigen zinnetje waar ik mee begon…
Verder een prettig verblijf in het mooie Hua Hin met zijn fantastische visrestaurants.
Ben er vorige maand nog heerlijke zeebaars wezen eten.
Gegroet
No problem!! Nu ben ik in soi Rambutrie,nagelbijtend mijn vertrek aan het voorbereiden,neem de bus van 10:00 richting Survarnabhumi,wat haat ik de terugtocht naar het vliegveld,Het aankomen ben ik helemaal in de wolken,maar terug vertrekken,maak me echt somber.gegroet:georgessiam.:crybaby::crybaby::crybaby: