Volgend jaar ga ik stage lopen bij het museum nasional in Jakarta. Dit zal voor 4-6 weken zijn. Hebben jullie tips mbt accomodatie? Welke wijken zijn ok, welke kan je beter mijden? Gewoon een hotelkamer nemen, of toch liever een apartement huren? Indien hotel: kunnen jullie er aanraden die ook gedurende langere tijd nog betaalbaar zijn? Indien apartement: enig idee hoe je die vindt en wat betrouwbaar is?
Hallo Kim,
Ik ben Felicia,ik heb een zusje wonend in Jakarta,vlakbij museum gajah(2 haltes) van plaza Indonesia en Grand Indonesia,die ongeveer 5 minuten lopend is van huis van mijn zusje.
Mijn zusje,zij heet Ida woont sinds kort alleen,onze moeder is net overleden,zij heeft 3 kamer woning,maar één kan zij verhuren.Het huis is niet riant en de kamer heeft een eigen badkamer,alleen de toilet is op zijn indonesisch(hurkend),maar eropesche toilet is buiten de kamer aanwezig.
Het huis is schoon en de kamer ook,airco aanwezig.
Het huis is erg strategisch gelegen,echt in het centrum,alle transport mogelijkheden zijn erg makkelijk.
Als je wilt kan je kontakt opnemen met mijn zusje,haar tel,nr is (006221)3144101,het adres is jln.Kebon Kacang 36 no 6 Jakarta.
Je kan beter met spaartelekom bellen naar indonesie,kost 7 euro cent per min,eerst 0900-1453 draaien en dan nr daarboven.
Veel sukses.
Groetjes Felicia
Ik weet eindelijk zeker dat ik ga en op 1 of 2 dagen nauwkeuring, wanneer ik ga.
Ik verwacht 18 of 19 juni aan te komen en 20 juli is mijn laatste dag in Jakarta.
Heb je misschien ook een e-mail adres en voornaam van je zus? Lijkt me makkelijker dan bellen, tenzij ze natuurlijk geen of lastig internet heeft.
Hallo Kim,
Leuk te horen dat je echt gaat naar Ind,e-mail van mijn zus is:gaby_tjoa99@hotmail.com,zij heet Ida,ik hoop dat je het adres nog hebt,in ieder geval succes en veel plezier daar.
Groetjes Felicia>>>