Appartement te huur Jakarta (Nederlandse eigenaar)

In de leuke wijk Kemang met een Balinese sfeer vanaf 10 mei te huur: een compleet gemeubileerd appartement met 2 slaapkamers en badkamer met bad. Restaurants en cafe’s zijn op loopafstand. Het complex heeft een zwembad, bubbelbad, stoombad, sauna, tennisbaan, fitnesscentrum, massage/reflexologie, supermarkt en binnenkort ook een restaurant. Het ligt dichtbij alle bezienswaardigheden in Jakarta. Het complex heeft 24-uurs beveiliging en receptie. Huur:RP 9.000.000 per maand (het liefst voor een langere periode), exclusief servicekosten, kabeltv, gas, water en licht. email: [EMAIL=“jakartaedwin@yahoo.com”]jakartaedwin@yahoo.com

Heel mooi maar wij hebben al wat leuks voor nog geen 2,000,000,ook gemeubileerd,zwembad in complex,receptie,dichtbij winkelcentrum+sportschool.
Dan maar wat minder luxe…:stuck_out_tongue:

[quote="“Clair74, post:2, topic:50164"”]

Heel mooi maar wij hebben al wat leuks voor nog geen 2,000,000,ook gemeubileerd,zwembad in complex,receptie,dichtbij winkelcentrum+sportschool.

[/quote]

2 jut/mnd iun Jakarta is hartstikke goedkoop , daar krijg men alleen een kamer voor kost-kostan waar de Indonesische Yuppie en studenten van een particuliere universiteiten kan inwonen.
Ik zou het adres ook willen hebben , graag als het kan .
Alvast bedankt.

[/quote]

2 jut/mnd in Jakarta is hartstikke goedkoop , daar krijg men alleen een kamer voor kost-kostan waar de Indonesische Yuppie en studenten van een particuliere universiteiten kan inwonen.
Ik zou het adres ook willen hebben , graag als het kan .
Alvast bedankt.

Hi,

Het is Wisma Gading Permai in Kelapa Gading.Mijn ouders wonen er nu 3 jaar,met veel plezier.Zij betalen ong 150 euro per maand.
het zijn geen grote appt maar voor 2-3 pers goed te doen.

1 like

[quote="“Clair74, post:5, topic:50164"”]

Hi,

Het is Wisma Gading Permai in Kelapa Gading.Mijn ouders wonen er nu 3 jaar,met veel plezier.Zij betalen ong 150 euro per maand.

[/quote]

Bedankt.

Het is voor mij groot genoeg.
Wel een drukke buurt , maar wel dichtbij de Kelapa Gading Mall , en de straat waar je goed kan eten . Daar heb je een lange straat waar aan beide kanten diverse " goede" restaurants te vinden.
Te keus en te keur.
Zit je nog steeds in Almere e.o ?

Ja,nog steeds in Almere.Wij vertrekken 15 april naar Jakarta op 6 maanden familie visum.
Komen in dezelfde toren als mn ouders,heb er helemaal zin in!:biggrin:
Ja is idd druk maar voor tijdelijk vinden wij niet erg.Wonen hier in Almere ook in de herrie…:disgust:
Nog veel plezier in Indonesie!

1 like

[quote="“Clair74, post:7, topic:50164"”]

Nog veel plezier in Indonesie!

[/quote]

Ik ben al 1 dag terug in de koude Nederland.
Ben nu een beetje verkouden .

He bah…
Wat een tegenvaller is dat altijd he?
Ben blij dat wij voorgoed weggaan.:vak02:
Ga je binnenkort weer?

[quote="“Clair74, post:9, topic:50164"”]

He bah…
Wat een tegenvaller is dat altijd he?
Ben blij dat wij voorgoed weggaan.:vak02:
Ga je binnenkort weer?

[/quote]

Ik hoop het , heb eigenlijk de maand juni gereserveerd voor vakantie met gezin naar Indonesia.
Doordat 4 vrienden van mij met een goedkope Emirates ticket gaan (535)ben ik mee gegaan (wel 100 euro duurder omdat de goedkope tickets al weg zijn).Treinreis naar Dusseldorf en lange overstap in Dubai , ben nu oververmoeid en verkouden. Alles heeft zijn prijs.
Volgend jaar ga ik zeker , ben van plan om een huis te kopen in Bogor .
Op dit moment heb ik een 1/2 huis in Jak-Pus(Centrum) , in de buurt van Gambir.

Wie weet voor mij een goede makelaar in Jakarta. Of heb je een ander advies? Ik wil daar een huis huren (of kopen) voor 5 jaar. Lodewijk

Dit is een prijs waarmee je bijna de helft van Jakarta kunt huren incl makan pagi voor alle inwoners

[quote="“Clair74, post:5, topic:50164"”]

Hi,

[/quote]

Zijn deze apartementen in de buurt van het Museum Nasional? Ik wil daar volgend jaar namelijk 1-2 maanden stage gaan lopen

Ik zal het aan ze vragen.Ze wonen nu in Jakarta zuid,ik zit zelf,helaas,weer in Nederland.

Mijn andere post:http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=449694#post449694

Dank voor je snelle reaktie, ik ben benieuwd.

Hallo,

Ik wil volgend jaar 2 weken naar Jak.
Is het dan ook mogelijk om dit voor 2 weken te huren?
Kan iemand mij op weg helpen?

tnks
René

Ja hoor,In Wisma Gading kun je ook voor 2 weken huren.

gr Clair

[/quote]

Inderdaad is 2,000,000 best wel goedkoop. Ik ben pas nieuw hier op dit forum en erg geinteresseerd om in Jakarta te overwinteren. Kunt U mij ook het adres geven van het betreffende appartement.

Hartelijk dank.

Wisma Gading Permai,Kelapa Gading in Jakarta noord.
Let wel,dit was de prijs in 2009,ik heb geen idee wat het nu kost.
Mijn ouders wonen inmiddels in Jakarta zuid.