Hallo allemaal!
Ik ben voor langere tijd op zoek naar een betaalbare huurwoning in de buurt van de NIS in Jakarta (nederlandse, internationale school). De school ligt in de wijk Cilandak.
Tot nu toe heb ik gemerkt dat het nog best lastig is om een betaalbare woning te vinden. Veel expatwoningen vind ik behoorlijk aan de prijs. Ik ben op zoek naar een prettig, veilig huis maar zoveel luxe heb ik nou ook weer niet nodig!
Ik hoop dat iemand mij kan vertellen waar ik het beste kan zoeken. Alle tips zijn welkom!
Ik ben in het bezit van appartment in Jakarta selatan, in het nabij van taman pahlawan. Deze zijn net geleverd. als je interesse hebt je kunt me mailen op mailin_ngo@hotmail.com
Ik las jou advertentie om een betaalbare woning in jkt te vinden, ik ben in het bezit van appartement die net zijn geleverd. Ze zijn eenvoudig gemeubileerd en ligt centraal. Het is namelijk Kalibata Propeti in het nabij van monument van pahlawan. Jakarta selatan of zuid jkt. Zelf heb ik nog geen kant en klare foto,s als je interesse hebt kun je me mailen op adres mailin_ngo@hotmail.com of bellen op nr. 0629045406. Over de prijs kunnen wij misschien een accordje sluiten.
Mvg
Mailin