Info Azie Trip

Volgend jaar kerst wil ik een lustrumreis organiseren voor een groep van ongeveer 10 man (21-26 jaar). Mijn gedachten gaan uit naar Azië, Vietnam Noord of Zuid, Laos, Birma of een combi maakt eigenlijk niet uit.

We hebben een tijdsbestek van ongeveer 16- 18 dagen. De trip moet
het liefst uit een aantal facetten bestaan,voornamelijk avontuur, cultuur en laatste deel strand en feesten. Nu zou je zeggen geen probleem, maar eigenlijk ben ik opzoek naar een (freelance) reisleider die vaker dit soort trips georganiseerd heeft en dus de nodige ervaring heeft in deze landen. Maar verder moet hij/zij niet verlegen zijn voor een feestje en wat avontuur.

Ik heb reeds de nodige reisbureaus afgelopen, maar deze bieden niet echt hetgeen wat ik wil. Ik heb inmiddels zelf al aardig wat gereisd en weet wat al die mooi plaatjes in boekjes inhouden en hoeveel daar van terecht komt. We zijn eigenlijk naar iemand opzoek die zelf al een keer in die regio is geweest en de mooi plekjes weet te vinden. Als iemand mij kan helpen in contact te komen met een dergelijk persoon zou ik dat graag horen.

GRt en dank voor de interesse.

Hi Zwammie,

Probeer het eens bij een (avontuurlijke) touroperator in plaats van een reisbureau. Ikzelf heb bij Shoestring in Amsterdam gewerkt. Zij kunnen een maatwerkreis voor je in elkaar zetten vanaf 8 personen…
Succes!

Groet,
Hugo