Ik ben op zoek naar de CD “Simfoni Negeriku” waarop het lied Indonesia Pusaka staat. De artiest is Ismail Marzuki. Heb het mooi gezongen nummer wel als MP3. Het probleem is echter dat ik deze muziek bij mijn uitvaart wil laten spelen en het gekozen crematorium geen zelf gebrande CD met MP3 muziek accepteerd. Vandaar dat ik op zoek ben naar een orginele CD. Wie kan mij een tip geven hoe ik hieraan kan komen.
Die paar maanden hoop ik zeker nog te hebben. Ben afgelopen mei naar Nederland gekomen vanwege gezondheidsproblemen met de bedoeling na twee maanden weer naar Indonesie te vertrekken. Hier kreeg ik gelijk de hoofdprijs, longkanker. Ben nu aan m’n 3e chemo bezig en hoop weer snel wat beter te zijn om in noverber alsnog te kunnen vertrekken. Wil graag de muziek geregeld hebben voordat ik vertrek. Is de CD misschien in Nederland verkrijgbaar ??
Heb de dBpoweramp Music Convertor R 13.2 gedownload en de MP3 bestanden omgezet in WAV bestanden. Als leek heb ik er weinig verstand van. Is dit wat je bedoeld met omzetten van MP3 naar CD ?
Het is mij gelukt om met Nero Express 7 de .WAV bestanden om te zetten naar een audio-CD. Probleem gelukkig opgelost. Met dank aan jullie aanbod en ondersteuning.
Om het je eerlijk te zeggen, het is lang geleden dat ik mp3 bestanden naar cd formaat omzette. Ik begin zelfs te denken dat je met Nero direct de mp3 bestanden kunt overzetten naar cd-formaat.
Tegenwoordig gebruik ik geen Nero meer maar het fantastische Ashampoo Burnig Studio waarmee ik video-files brand en** .flac** audiofiles rechtstreeks omzet op cd.
Ikzelf vind Hati Yang Luka van Hettie Koes Endang en Bengawan Solo één van de mooiste nummers uit de Indonesische muziek. Vaak vind ik de vrouwen niet zo heel mooi zingen, maar Hettie Koes Endang is 1 van de weinigen.