Indonesie_oktober 2012

Hallo globetrotters!

In de maand oktober wil ik heel graag backpacken in Indonesie. Zit te denken aan Bali, Lombok en de Gili Islands. Wil graag cultuur, authentiek leven zien, maar zeker ook duiken/snorkelen en andere actieve dingen doen. En lekker uitgaan af en toe vind ik ook niet erg :D.

Ben 35, heb eerder dit jaar 3 maanden in ZO-Azie met mijn vriend gereisd en ga dit keer alleen.
Ga je ook in oktober die kant op en vind je het leuk om wat af te spreken? Dan hoor ik het graag!

Ik ben flexibel ingesteld, mijn route ligt zeker nog niet vast, dus ook tips zijn welkom! (must sees and do’s en ook de don’ts).

Greetz! :dag:
Jacintha

Hoi Jacintha, Net als jij wil ik rondtrekken op Indonesië. Bij de zee en snorkelen vind ik heerlijk. Hoe lang wil jij gaan? Helaas ben ik al 60 jaar en dat vind je waarschijnlijk te oud. Ik vind het echter erg moeilijk mensen te vinden die low budget willen trekken de toeristisch plekken vermijdend.
In het voorjaar heb ik 3 maanden op Papua doorgebracht en 1 week op Sulawesi. Daar heb ik veel gereisd met jonge mensen. Dat vond ik erg leuk. Maar ja, uitgaan doe ik niet veel meer. Je kunt mij mailen op;
jaantje_7@hotmail.com
Groetjes, Jaantje

hoi ben ook t zelfd eals vorig , ben ook van plan okt.2012 naar java en molukken (origine) voor ong.6 wekenook n oudere man ga regelmatig alleen ,lijkt me leuk zo met mensen beetje rond te trekken , al bne ik noiet zo jong meer , thnx en wie weet

Hallo,

Wow, Indonesie gaaf! Ik ga in Januari naar Indonesie… dus
ik vrees dat het te laat voor jou is?

Lfs, Anouk

Hey,
Ik zou midden oktober vertrekken naar Indonesie voor ongeveer 25dagen .
Ben al enkele keren in Azie geweest (Thailand,Vietnam,Malesie,Borneo). dus backpacken vind ik super !!Wanneer zijn je plannen om te vertrekken en voor hoe lang ga je ?