Hallo allemaal,
In januari (duurt nog even) vertrek ik met mijn vriend richting Azië. We zijn bezig met het plannen van onze reis en ik wil graag beginnen Indonesie, Maleisie en de Filipijnen. We hebben overigens 5 maanden om te reizen, dus we zijn niet erg aan tijd gebonden. We willen na deze landen richting China gaan. Het maakt echter niet erg veel uit waar we eindigen in deze drie landen, het is prima om met een omweg naar noord Azie te gaan.
Nu is de vraag, ik weet niet goed in welke volgorde we het beste kunnen reizen. Ik denk dat het vliegen op Kuala Lumpur het gemakkelijkst is. Nu had ik het idee om eerst west Maleisie te doen, dan te vliegen naar oost Maleisië. Ik heb geen idee of het kan, maar dan zou ik graag van Kota Kinabalu naar de filipijnen gaan, Manilla. Maaar, we willen ook nog naar Indonesië, Jakarta richting Bali oid. Waar moeten we dat in hemelsnaam dan nog plannen?
Kortom, is bovenstaand mogelijk en in welke volgorde kunnen we dat het beste doen? Het zou leuk zijn om wat ervaringen van jullie te lezen,
Alvast bedankt voor de reactie!!