Hoi hoi,
Mijn naam is Astrid, ben 23 jaar en ik ga in juli een maand alleen reizen door Indonesië. Ik ben van plan om ongeveer onderstaande te doen, maar het staat nog open:
-Ik land rond 7 juli op Jakarta (kom dan vanuit Maleisië).
-Door java naar Bali
-Vanaf Lombok boottocht naar Komodo/Rinca
-Vlucht naar Singapore (5 aug vlieg ik naar Australië)
Ben je ongeveer hetzelfde van plan? Het lijkt me leuk om (evt gedeeltelijk) samen te reizen! Ik ga backpacken en wil cultuur/natuur/strand een beetje combineren.
Let me know! 
Groetjes,
Astrid
hallo
ik ben net terug uit Indonesie…dat wat jij gaat doen zijn meer de toeristen plekjes…je zou Ambon Langgur en de plaatjes er om heen is moeten proberen…dar zijn bepaalde mensen die nog primitief leven.echt een aanrader vind ik
gr tessa
Hi Tessa,
Bedankt voor de tip. Op Java/Bali/Lombok/Rinca zijn echter ook genoeg plaatsjes die niet toeristisch zijn.
Gr Astrid
1 like
jaar daar heb je inderdaad gelijk in.het enige wat ik je zou aanraden en misschien heb je ondertussen al actie ondernomen.de welbekende malaria prikken of tabletten.en ik zou een klamboe mee nemen voor tegen mugge beten.spray en dergelijke hier uit nld helpen niet echt.ik ging met nieuwe pumaas en nikes erheen.op de terug weg kon ik me schoenen niet eens aan.hele vakantie opgezwolle voeten van het krabben.en op de luchthavens die je aandoet staan er echt honderden mensen die maar al te graag je bagage willen dragen,en er dan ook nog geld voor durven te vragen!!
Hey Astrid,
Ik ben in de week van 16 juli zo’n 5 dagen alleen en wilde graag naar de Gili’s gaan, weet niet of je daar nog van plan was naartoe te gaan? Ik ben ook 23 jaar en ben slechts 2 weken in indonesie door beperkte vakantiemogelijkheden maar twee weekjes indonesie meepakken is toch niet verkeerd 
Groetjes
Heey Astrid
Ik ben Stefanie en 24 jaar oud en vlieg volgende week zondag vanuit NL naar Bali en omgeving voor een maand. Daarna vlieg ik door naar Nieuw Zeeland voor een paar maanden.
Ik weet niet of je nog op zoek bent naar een reisgenoot. Zelf hou ik van relaxen, strand, surfen, activiteiten ondernemen, natuur, snorkelen… eigenlijk van alles wat.
Ciao
Hi Stephanie,
Leuk dat je naar Bali gaat! Ik ben nu in Kuta en ga morgen naar Ubud… We kunnen wel een keer afspreken… ik wil volgende week naar de Gili’s gaan en daarna de boottocht naar flores en terug (vanaf 27 aug).
Laat maar weten je zo ongeveer dezelfde plannen hebt.
Groetjes Astrid
Heey… ben nu een aantal dagen in Sanur en ga hierna waarschijnlijk naar nusa lembongan… dus mijn plannen zijn wat anders… Veel plezier met je reis!
Groetjes stefanie