Indian Summer in New England

Hi,

Dit jaar ga ik een roadtrip maken door New England. Half september ga ik voor 2 weken weg. Tot nu toe heb ik alleen de vlucht geboekt en de rest zie ik daar wel.

Ik ga vooralsnog alleen, maar het lijkt me ook leuk om een reisgenoot te hebben. Als je met meerdere ben kan je de leuke momenten meteen delen, dat is veel leuker.

Lijkt het je wat, laat dan wat van je horen.

Een vriendelijke groet,

Wilbert (34 jaar)

He Wilbert,
Zie ook mijn oproepje (bultrugwalvissen), ik had het in m’n bericht over West Canada maar krijg toch echt het idee dat ik aan de Oostkust (Canada of VS) een grotere kans heb om bultrugwalvissen te zien. Nu zat ik daarvoor naar wat reizen te kijken en eentje van Traveltrend sprak me erg aan, Colours of New England, dan ga je o.a. naar de White en Green Mountains. Maar dat is een redelijk korte groepsreis (en ik ben een beetje bang dat er veel 50+ mensen bij zitten…) en ik wil eigenlijk langer weg. Maar goed, ben er nu eigenlijk wel achter dat het me daar wel heel mooi lijkt en dat er waarschijnlijk te zien is wat ik wil zien! En dan hopen op een mooie Indian Summer… Ik heb eigenlijk vrij gevraagd op m’n werk van 30 aug. t/m 30 sept. maar kan het misschien nog wel 2 weekjes naar achteren verplaatsen (dus dat ik vanaf half sept. een maand vrij neem. Ik weet niet wat jij allemaal wil zien/doen? P.s. ik ben een vrouw van 31 en heb helaas geen rijbewijs… Hou jij erg van autorijden?? :wink:
Gr Margot