Noord-oost VS

Hallo allemaal.

Nu het weer erg saai wordt, ben ik al weer na aan het denken aan een volgende vakantie en ik wil graag naar New England met als afsluiter een weekje New York (musea, een wedstrijd van de Yankees, avondje Broadway en gewoon lekker rondslenteren in het bekende New Yorkse decor).
Al mijn vriendinnen hebben een vriend en/of kinderen en om nu alleen te gaan is ook niet echt gezellig. Zeker niet als je, zoals ik, bij voorkeur met de auto van stadje naar stadje wilt trekken.

Dus…wie heeft dezelfde plannen? Ik zat zelf te denken om half mei te vertrekken en dan vier weken naar de VS te gaan. Steden die ik graag wil zien zijn Boston, Albany, Philadelphia, Washington DC en zoals gezegd eindigen met een weekje New York. Maar ook bijvoorbeeld de Niagara Falls. Of het allemaal past in een drie-weekse rondreis (excl. New York) weet ik nog niet, daarvoor zijn de plannen in een te jong stadium.
Ik ben zelf 36, ben erg geïnteresseerd in cultuur en geschiedenis en vind het prima om af en toe ook eens een dagje te wandelen door de wildernis (lees National Park). Super-actieve sporten als wildwaterraften enzo zij niet aan mij besteedt.

Dus…liefhebbers?

Groeten,
Annieke