Zuidelijke staten

Hoi allemaal,

ik ben een 23-jarige Vlaamse die op dit moment in Leeuwarden, Friesland woont. Ik wil in de zomer graag op vakantie naar de VS. Steden die vooral op mijn verlanglijstje staan zijn New York, Nashville, Memphis, New Orleans en van daaruit eventueel richting west-VS.

Ik heb maar twee weken vrij van het werk, dus ik weet niet of het allemaal zal lukken in 1 reis. Ik ben beschikbaar van 1 tot 17 juli 2011.

Het is mijn eerste vakantie naar de VS dus ik wil liever niet alleen gaan. Het meest ideale zou zijn om met 4 personen te vertrekken, maar aangezien ik nog geen kandidaten heb gevonden zit dat er misschien wel niet in.

Als het je wat lijkt, laat dan maar van je horen!

Groetjes,

Cassie :zon02:

Hey Cassie,

Hier een mede-Fries :wink: Heb je al wat mensen gevonden om de VS onveilig mee te maken?

Ik ben vorig jaar in NYC geweest met een goede vriendin en dat smaakt naar meer! Echt heel tof om daar te zijn geweest.
Wil na/in de zomer graag wat leuks gaan doen, maar ben er nog niet precies uit wat… Kwam hier je oproep tegen terwijl ik wat info aan het zoeken was en dacht “Hier moet ik even op reageren!” :stuck_out_tongue:

gr.
Jan

Hoi!

Ik heb nog niemand gevonden die met me mee kan/wil. Heb besloten dat als ik niemand vind, ik ga couchsurfen.

Ben in het weekend al wat meer bezig geweest met de uitwerking van mijn reisplannen. Ik vertrek naar New York om daar een paar dagen te blijven. Vervolgens ga ik met het vliegtuig naar Nashville. Tenslotte boek ik vanuit New Orleans een vliegticket terug naar huis. Dan heb ik tussen Nashville en New Orleans 12 dagen om vrij rond te reizen. Heb er al erg veel zin in!

Hoe was NYC bevallen? Heb je veel leuke dingen gezien? Als je wilt kan je me ook wel even toevoegen op msn, ervaringen uitwisselen enzo. :slight_smile:

:dag: