Hoi,
Iemand zin om Incredible India te verkennen.
Ik zou begin juli willen vertrekken.
Heb jij zin om mee op pad te gaan in dit mooie land?
laat me maar iets weten
![]()
Hallo Lienne,
Ik heb mezelf hier ingeschreven en het lijkt me wel tof om mensen te ontmoeten die ook geboeid zijn naar India…
Zou graag nog dit jaar naar India willen vertrekken maar zal wel te vroeg zijn voor jou?
Groetjes
als je 2012 bedoelt, is het wat vroeg ja… als je in de zomer vertrekt, dan kunnen we wel eens afsrpeken
Hallo Lienne,
Ik ben ook een reis naar India aan het plannen, maar zou pas rond de 13de kunnen vertrekken & er een kleine maand rondtrekken met een vriendin die daar reeds een weekje is (op wereldreis). Omdat we maar met 2 meisjes zijn we op zoek naar gezelschap om samen mee rond te trekken…
Groetjes Jorien uit Gent
Hoi,
Ik ben Maarten, ben 25 jaar oud en hoop komend voorjaar/zomer af te studeren en daarna zou ik graag reis door India maken. Ik vindt het leuker om dat met een reisbuddy te doen of in een klein groepje. Iemand interesse?
Groetjes!
Hoi,
interesse is er nog steeds ja.
Jorien en Maarten, waar dachten jullie naartoe te gaan? Noord, Zuid, ladakh, …?
groetjes
Om eerlijk te zijn, ik heb me nog niet bepaald georienteerd en dus ook nog geen concrete plannen. Ik wil vooral echt het land en de bewoners zien, maar ook toeristische items bezoeken. En natuurlijk een paar weken een leuke tijd hebben! Dus, als je al een goed idee hebt, brandt los!
Hallo allemaal,
Elke en ik hebben ook nog geen concrete plannen. Hyderabad en Goa schijnen de moeite te zijn. En we willen natuurlijk ook de Taj Mahal zien (om even cliché te doen).
Ik zou graag mijn vlucht willen boeken vanuit Brussel of Nederland maar zie het niet goed zitten om daar alleen toe te komen… Iemand die ook zijn vlucht wil plannen?
Groetjes Jorien
Hallo,
ik ben Elke, vriendin van Jorien, die dus ook in India zal zijn! Wij willen zeker Taj Mahal zien, die eerder noordelijk ligt. Jorien landt op mumbai!
Oké! Over welke periode praten we eigenlijk over? En hoe lang? Samen een vlucht boeken lijkt me prima als het zover komt.
Groetjes
Periode van 13 juli tot 9 augustus ongeveer.
Groetjes Jorien
Hi Lienne, Heb je al iemand gevonden? Ik heb net een oproep geplaatst voor 4 weken India, Himalaya vanaf juli. Misschien heb je anders zin om daar aan te sluiten? Groetjes Brigitte
Hallo allemaal,
Mijn naam is Clair, ik ben 21 jaar. Zomer 2013 zou ik ook graag een paar weken naar India willen. Vanwege een eventueel hertentamen kan ik pas na 26 juli en vanwege studie moet ik voor september weer terug zijn.
Ik wil graag ± een week naar een Ashram en het lijkt me erg gaaf om richting de Himalaya te gaan. Vanwege de tijd zal ik dus in het Noorden blijven. Ik vind het leuk om in contact te komen met de bevolking en sta ook open voor vrijwilligerswerk, maar ik weet ook niet of dat lukt i.v.m. de tijd… Het lijkt me erg leuk om contact te houden om eventueel een stuk gezamenlijk te reizen!
Groetjes Clair
Hallo allemaal,
Mijn naam is Pim en ik ben 25 jaar. Net zoals de mensen hierboven zoek ik ook nog een reismaatje om India mee te gaan ontdekken. Aankomende zomer hoop ik rond juni/juli mijn studie te hebben afgerond. Ik wil voornamelijk in het noorden blijven aangezien ik ook nog andere delen van de wereld ga bezoeken -> zuidoost-Azie en Centraal-Amerika. Nou hopelijk gaat iemand in dezelfde tijd en in dezelfde richting dan lijkt het me erg gezellig om jou te vergezellen.
groet
Pim
Hallo,
Ik zou graag ook naar India trekken deze zomer. Ik ben van regio Antwerpen, zou liever ook niet alleen toekomen…
Beste dames en heren,
Ik ben Wouter, 19 jaar oud. Ik heb veel ervaring in backpacken (o.a. China, Filippijnen, Cambodja, Laos, Thailand en Marokko). Nu is het mijn plan om vanaf de 6 juli naar india te vertrekken voor zeven weken maar het liefst niet alleen! Mijn plan is om in india naar het noorden te trekken, de bergen in en dan te eindigen in goa.
Iemand soortgelijke plannen? Interesse? Let me know!
Groetjes!
Hoi allemaal? IS er bij iemand al iets concreet? Ik wil eind juli - aug-september gaan, iemand zin om af te spreken om te brainstormen?
groetjes!!!
Ik had mijn India plannen al een beetje in de ijskast gezet, maar omdat ik uitloop met mijn afstuderen is Juli - Augustus zeker een optie. Een keertje brainstormen vindt ik een prima idee, voeg me anders even toe op Facebook: Maarten Klop, Bodegraven.
Groeten!
Ik heb inmiddels m´n vliegtickets geboekt van 27 juli tot 30 augustus, een andere periode kan ik niet, 2 dagen later begint m´n master
Verder heb ik nog geen concrete plannen.
Zouden jullie het leuk vinden om gewoon een keer (ergens centraal) af te spreken? Kijken of het een beetje klikt en of we leuke plannen kunnen maken?
Groetjes Clair
Hallo iedereen,
Mijn plannen zijn vrij concreet, ik vlieg rond de tiende juli naar Delhi en rond de tweeëntwintigste terug! Ik wil eerst de toeristische route pakken langs Jaipur, Agra en Varanasi om vervolgens via Amritsar naar Ladakh te trekken. Daar wil ik dan sowieso een week door de Himalayas trekken. Uiteindelijk wil ik in Goa met een biertje op het strand eindigen. Deze plannen zijn wel heel globaal, zeker aan de volgorde kunnen nog aanpassingen gemaakt worden.
Ik ben zeker in voor een ontmoeting met mensen met ongeveer dezelfde plannen. Men kan mij vinden op Facebook als je zoekt naar Wouter Janssen in Zoetermeer.
Groetjes!