Hallo allemaal!
Ik wil in de zomer naar india en rondtrekken. Ik heb eigenlijk nog helemaal geen route maar ik wil veel van het leven, natuur en de cultuur zien.
ik weet alleen nog niet precies hoelang ik weg kan… maar minstens drie weken. (als ik langer vrij kan krijgen ga ik graag langer natuurlijk!)
Dit doe ik graag met iemand die ook van avontuur houdt en ongeveer mijn leeftijd heeft (ik ben 23:))
Ik ben dus opzoek naar iemand die dit ook samen wil doen en eigenlijk niet naar iemand die dan ook ‘in de buurt is’…
Als dit je leuk lijkt, stuur me een berichtje!
Groetjes Deborah
Hoi Deborah,
Ik ben ook van plan om van juni tot met september door te brengen in Azie, maar heb nog niks vastgesteld waar naar toe en wanneer. Alleen weet ik dat ik erg graag (minimaal 3 weken) naar India zou bezoeken, omdat het land behoorlijk groot is en elke provincie: een eigen cultuur en keuken hebben. De rest van de tijd ben ik van plan om heel misschien naar Thailand, Maleisië, Singapore door te brengen, dit ga ik waarschijnlijk doen voordat ik naar India ga (niks staat vast) voor maximaal 1 of 2 weken. Het zou me leuk lijken als we samen India zouden kunnen ontdekken, aangezien alleen reizen niet altijd leuk is. Dit heb ik in Australie, Nieuw Zeeland en Dubai ervaren (vaak niemand anders om in NL te spreken en elke dag dezelfde verhaal doen waar je vandaan komt).
Ik ben 24 jaar en hou van proeven van het leven en cultuur van de land waar ik ben. Probeer zoveel mogelijk om met locals te praten, omdat zij vaak de echt leuke plaatsen weten en niet te vergeten is van het cultuur van de land op te pikken. Trouwens ik spreek Hindi, Urdu en Punjabi.
Als het je leuk lijkt kunnen we samen iets plannen.
Groetjes Mo
Hoi Mo, leuk dat je hebt gereageerd! Als ik het zo lees hebben we wel een beetje dezelfde manier van reizen. Het liefste doe ik zoveel mogelijk locale dingen, van het toeristische ben ik niet zo. Heb je misschien een emailadres?
Groetjes Deborah
Hoi Deborah, Ik heb een privebericht gestuurd naar je met mijn emailadres.
Groetjes, Mo
Hey oke sorry kga snel reageren!
Hoi hoi,
Ik ben ook 3 weken in India in de zomer, vroeg me af of jij er toevallig bent vanaf18 juli?
Groetjes,
Lente