Ik kom met name organisaties tegen voor vrijwillgerswerk voor jongeren tussen de 18 t/m 30 jaar. Laat ik nou net 31 jaar zijn en graag wil werken in India.
Heeft iemand tips voor organisaties en projecten in India niet specifiek voor jongeren?
Je kan heel vrijwilligerswerk doen voor het Moeder Theresa Huis in Calcutta. Je hoeft je van te voren niet aan te melden via een organisatie. Als je in Calcutta bent kan je je aanmelden bij het moeder huis en zeggen dat je als vrijwilliger wilt komen werken, er is altijd plaats, je kan zo lang/kort vrijwilligerwerk doen als je wilt. Het is ook geen probleem om tussendoor een dag vrij te nemen enz.
Ik ga dit voor een een paar weken begin volgend jaar doen!
Hallo ik heb zelf lesgegeven in Zuid-Afrika en wil iedereen laten inzien dat er zoveel andere problemen in de wereld zijn dan je eigen dagelijkse problemen! Ik heb gelukkig een klein verschil kunnen maken en wil iedereen laten zien dat jij het ook kan doen. Tijdens een vakantie, een sabbatical, een Gap Year what ever…feit is dat je ervoor kiest.
ik heb het via teaching & projects abroad geregeld en dat was echt super gedaan! Kijk eens op hun: www.projects-abroad.nl ze hebben wereldwijd projecten die hulp nodig hebben!