Ik ben van plan om komende zomer/herfst mijn 1e grote reis te gaan maken, en daarvoor zoek ik een reisgenoot/genote! Ik ben een student, 20 jaar oud. Zoals je uit de titel begrijpt wil ik graag naar Azië. Het allerliefst zou ik daar één grote rondreis maken door Cambodja, Laos, Vietnam, Thailand, India en Nepal. Maar dat is waarschijnlijk niet haalbaar qua tijd en geld, dus met minder ben ik ook al dik tevreden. Ik wil gaan backpacken, zonder van te voren alles al in te plannen of dingen te organiseren. Tuurlijk wil ik goed voorbereid zijn, maar niet via een reisorganisatie of iets dergelijks! Tijdens de reis zien waar we uitkomen, dat lijkt me schitterend, veel in contact komen met andere mensen etc. Ik hou ontzettend van natuur, cultuur…maar op z’n tijd ook wel van een feestje: dus de Full Moon Party in Thailand zou ik zeker wel mee willen maken. Ik ben op zoek naar iemand die zich hier in herkent: dus op zoek is naar die uitdaging in Azië, houdt van cultuur…maar ook houdt van een goed feest! Of van duiken bijvoorbeeld! Het lijkt me ook leuk om met meer dan 2-en te gaan, dus reageer allen :finger: !
Heb dezelfde interesse als jij. En ben nu aan het lezen over deze landen.
Heb je al een reisgenootje??
Iets over mezelf. Ik ben iets ouder dan jij (29 jaar) en ben bijna klaar met mijn studie MWD. Wat voor studie doe jij?? Verder ben ik erg geinteresseerd in de Boeddhistische filosofie en de Indische en Zuid-Oost Aziatische culturen.
Ik vind het toch wel een prettig idee om samen met iemand de reis te ondernemen omdat ik nog niet echt backpackervaring heb. Maar ik wil wel eindelijk die grote reis maken!!
Het is wel belangrijk dat het een beetje klikt. Heb je interesse dan kunnen we even bellen en evt. wat afspreken om het over reizen te hebben en te kijken of het klikt…In welke omgeving woon je. Ik kom uit Amsterdam. Je kunt evt. mailen naar e.hellingman@zonnet.nl.
hoi!
Het lijkt me helemaal leuk om in de zomermaanden te gaan rondreizen door de landen die jij benoemd hebt. De dingen die jij benoemd spreken mij heel erg aan. Ik weet verder niet of je al een reismaatje hebt, of niet. Ik ben een meisje van 22, net afgestudeerd HBO-V, heb al eerdere reiservaringen gehad, waaronder een in kameroen.
Graag hoor ik een reactie van je, zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Ik ben oktober 2007 in Cambodia en Laos. Mocht je in die zefde periode daar ook zijn dan kunnen we best een biertje drinken. Ik ben al een aantal keer in azie wezen backpacken, onder ander in Thailand, Maleisie en Cambodia. Mocht je nog practische vragen hebben kan je altijd mailen. [EMAIL=“wouterkleppe@hotmail.com”]wouterkleppe@hotmail.com