India eind oktober 2011

Hallo Indiagangers,

Ik ben Lisette, 31 jaar en verblijf op het moment in Cambodja, in afwachting van mijn Indian visa. Graag zou ik een reisgenote/genoot willen vinden om het noorden van India te verkennen, Himalaya track te doen.

Welke wereldreizig(st)er ziet het zitten om met mij door de bergen met eeuwige sneeuw te struunen?? ik heb een visum voor 6 maanden aangevraagd, na het noorden heb ik een track in het zuiden, maar voor mij is na het noorden alles open…

groetjes Lisette

Hallo Lisette,
jammer genoeg zal ik niet mee gaan,maar ben benieuwd hoe het gaat met het aanvragen van het visum.Dat is in Nederland op het ogenblik een beetje lastig,o.a.alles nauwkeurig invullen,anders krijg je het spul weer terug.
Ik hoop voor je dat er iemand is,die mee gaat.
Succes.

hallo lappie,

visumaanvragen zijn per ambassade of consul verschillend. Soms is het dus handig om uit te zoeken in welk land het aanvragen makkelijk is en goedkoop.
Zowel in Bangkok als Phnom Phen kun je visum aanvragen doen, Phnom Phen is iets minder omslachtig maar nog steeds omslachtig als je het vergelijkt met visa voor andere landen. Ik verwacht mijn visum over een week, en dan zullen we zien!

Bedankt voor je belangstelling,

Lisette