Reisgenoot India gezocht sept en okt 2011

Hi,

Ik ben een jaar aan het reizen en zal 8 september vanuit Sri Lanka naar Chennai (India) vliegen. Mijn plan is om verder naar het zuiden af te zakken en dan weer omhoog richting Goa. Afhankelijk van het weer en voor hoe lang ik een visum krijg. Ik ben flexibel, kan ook richting het midden of noorden gaan.
Ik hoop een visum te krijgen voor 2 tot 3 maanden.
Ben je rond die tijd ook in India en heb je interesse om India samen te ontdekken? Ik hoor het graag!
Oh ja, ik ben 35 (klinkt oud, voel me niet zo ;-)), hou van strand, feesten, trekkingen, culturele dingen bekijken… van alles dus als het maar afwisselend is.
Ben nu 3 maanden onderweg en ben in Hong Kong, het zuiden van China en Maleisië geweest. Ga nu naar Sri Lanka en van daaruit dus naar India :slight_smile:
Omdat India wat moeilijker reizen is voor een vrouw alleen (hoor ik van medereizigers) deze oproep.

Groetjes,
Wendy

Ik kom net van India en ik heb wel meerdere vrouwen tegengekomen die alleen reizen.Zeker in het zuiden lijkt het me wel nog veilig al moet je wel je mannetje kunnen staan :slight_smile: en als je op plekken komt waar veel trotters komen,kom je wel iemand tegen om mee verder te trekken…in het geval je echt niemand zou vinden :slight_smile: Maar het is natuurlijk altijd leuker EN veiliger als je met iemand mee kan reizen.Ik ben van plan om volgende zomer ook weer naar ginder te trekken en weet ook nog niet of ik alleen ga of niet, allesinds veel succes