In welke soort vakanties heb je interesse?

In welke soort vakanties heb je interesse?

Stem hierboven in de peiling,hieronder kan je het één en andere kwijt over het onderwerp.

http://www.girlscene.nl/ckfinder/userfiles/images/Lifestyle/2013/maart/IMG_0144_thumb_600x400.JPG

Hoop stemmen weinig toelichting :wink:

Stedentrips vind ik over het algemeen het leukst. Ik vind dit ook wel passen bij cultuurvakanties, omdat je tijdens een stedentrip dikwijls meer te weten komt over de geschiedenis en de inwoners.

Een strandvakantie vind ik fijn voor de ontspanning, evenals een verblijf in een bungalowpark.

Stedentrips = prima te doen voor een lang weekend, makkelijk in te plannen, veel aanbod.

Zon- en strandvakanties = voor een wat langere periode (2 weken), wat verder weg, tropische oorden, ff heerlijk écht weg zijn.

All - Inclusive, soms wel zo makkelijk, scheelt ook af en toe in de centjes.

Vakantiehuisje aan het witte strand onder de palmbomen.
Alternatieven zat geprobeerd, maar…
Komt toch altijd weer terug.

toelichting

Wij gaan vaak met de hele familie (Oma, opa, oom, tante, neefjes, nichtjes, zussen, ouders, aanhang) een week naar Turkije in een all-inclusive resort.
De goedkoopste optie, met zoveel man!

Mijn vriend is helemaal van het all inclusive. Ik vind dat maar niks. Ga liever rondtrekken met een camper, de natuur in of gewoon lekker in mijn eentje reizen (eerste instantie vanuit noodzaak, omdat mijn vriend reizen niks vind).

Vind het leuk om 1 keer in het jaar een stedentrip te maken van een dag of 5.
Verder houd ik van de natuur en ook een stukje cultuur. 1 keer induvidueel gereist, vond dit erg fijn en er staat nog vanalles op de planning.

Stedentrips wanneer ik dichtbij even er tussenuit wil.

Maar mijn andere keuze staat er niet bij, rondreizen op eigen houtje (meestal met laag budget, ongeorganiseerd) Dus gekozen voor natuur en cultuur, omdat ik dit een fijne combinatie vind tijdens mijn reizen.

Mijn reizen zijn vaak een combi van stad, cultuur, natuur en strand!

Ik heb van alles aangevinkt want wij doen meestal een rondreis met een combi van cultuur/natuur en strand. Maar evengoed vinden wij het ook fijn (in de winter dan) om ons te laten verwennen in een super-de-luxe all inclusive resort.

Na een jaar werken heb ik alleen behoefte aan een strandvakantie in mijn geliefde thailand:chin:

Voornamelijk individuele rondreizen en een strandvakantie er aan vastgeplakt. Zo nu en dan ook een stedentrip.

Ik mis duikteizen in het lijstje en op het forum en trouwens een smiley met duikbril en snorkel ook :wereld: