In welk seizoen ga jij het liefst naar Zuid-Amerika?

Ontvlucht jij de winter of juist de zomer van Nederland door te gaan reizen? In welk seizoen ga jij het liefst naar Zuid-Amerika?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je mening toe!

Ik moet nog even wachten, maar het is gepland in eind februari 2013 (volgend jaar is al geboekt) omdat de “low-season” begint.
Groetjes
Sopirla>>>

Zijn de seizoenen de Europese of Zuid-Amerikaanse seizoenen? Die zijn uiteraard elkaars spiegelbeeld. Doe mij maar de Europese winter, aangezien het dan zomer in Patagonië is en dat de enige fatsoenlijke reistijd daar is.

Hi Baswallet
Het weer houd me tegen alleen als iets catastrofaal gebeurt; ja, inderdaad, ik weet maar al te goed wat me te wachten staat en het is niet te onderschatten.
Ik wil staan op de laatste meter van de Zuid-Amerikaanse continent, al is de mogelijkheid groot dat de wind me gewoon afblaas (in dit geval, neem ik 2 dikke stenen in mijn jas! simpel, niet waar?) want ik ben redelijk mager (54 kg voor 1.73) maar niet bang !
Groetjes
Sopirla>>>

Dit jaar vertrekken we in de herfst naar Argentinië en gaan daar met een huurauto het noorden doen. Reden is een jaarlijks festival in de plaats
San Antonio de Areco vlakbij Buenos Aires. Het betreft het nationale gauchofestival waarbij uit het gehele land en alle privincies de gaucho’s met hun paarden komen in klederdracht. Vele schows, een week lang.
In het weekend 12-13 november wordt het dit jaar afgesloten.

Hello PeterenYvonne
Wow ! ik ga je e-mail in een aparte map steken want ik wil het snel vinden als het zover is.
Bedankt voor de tip !
Groetjes
Sopirla>>>

Dit jaar vertrekken we in de herfst naar Argentinië en gaan daar met een huurauto het noorden doen. Reden is een jaarlijks festival in de plaats
San Antonio de Areco vlakbij Buenos Aires. Het betreft het nationale gauchofestival waarbij uit het gehele land en alle privincies de gaucho’s met hun paarden komen in klederdracht. Vele schows, een week lang.
In het weekend 12-13 november wordt het dit jaar afgesloten.
[/QUOTE]