in Thailand en dan........

Ik ging ook voor t eerst en had via t pcnet een dame leren kennen. Zij werkt in Bangkok en haalde me van t vliegveld en bracht me naar Bangkok en had een hotel voor me geregeld.Prima plek , dicht bij Koh shang street. Nu werkt ze voor ( zoals vele) een touristen buro. Ze maakte aan de hand van mijn ideen en budget een plan voor 3 weken. Totaal plan incl tickets trein, boot, vliegtuig en verblijf. De reis zou eerst via brug river Kwai ,boothotel, floot market naar Koh panang (4 dagen) foll moonparty en dan naar krabi (pucket, koh pi pi ect) en dan vliegend naar Chiang mai ( dachten naar langnek , olifantenect ect) en via t noorden hippy dorp Pai naar Chiang mai met de trein weer terug naar BK …dit alles compleet voor 700 euri . Alles bv tickets voor exact de prijs die je ook betaald als je t zelf wilt doen. Voordeel is dat je niet in de rij staat en altijd iemand op je wacht. Nadeel is eerlijk als je ergens te leuk vind wil je blijven. En dat is wat moeilijk met je stapel enveloppen met afspraken. Mocht je meer willen weten kun je me altijd mailen [EMAIL=“…hansoos@home.nl”]…hansoos@home.nl

Als ik meer zou willen weten hoe ik via die dame van jou allerlei dingen zou kunnen boeken?

en je dus de hoofdprijs betaald dat is duidelijk vind 700 euro een hoop geld voor 3 weken reizen in Thailand.

Weet eerlijk gezegd niet wat ik hier moet van denken?Het voornaamste is wat denk jij erover?Ben je voldaan wat je hebt gekregen voor je 700euro?gegroet:georgessiam.:chin:

Georganiseerde reizen vanuit België kosten vlug rond de 2000 euro ( voor 3 weken en een 9 tal vluchten met Thai ).

groetjes

Dat zal wel kloppen dat bedrag Frank(best tours)Ik denk voor wie deze topic vraag heeft gesteld,dat hij iets teveel heeft betaald(hij sprak al over kao san road,hotel)daar baseer ik mij op.Maar er komt er op neer heeft hij waar gehad voor de 700euro!gegroet:georgessiam.:dag:>>> 4de,oeffffffffffffffff

Ik ben zelf 3 maal met Best tours geweest en ik ben tevreden en het geld …daar heb ik geen spijt van !
Maar nu ik de weg ken wil ik zo goedkoop mogelijk ( maar toch nog een degelijk confort ).

Frank>>> pas in juli …das nog lang verdorie!

Mwah, ligt er natuurlijk ook maar net aan in wat voor accommodatie je verblijft in die 3 weken…

Ik vind voor mij persoonlijk,moest je voor de eerste keer naar Thailand gaan,dat je dat georganiseerd doet,nadien zoveel mogelijk zelf je reis uitstippelen en je laten informeren door boeken,wwz en zelf op het internet gaan(zoeken waar de mooie plekjes zijn etc…)dan kom je heel wat te weten.Vroeger ging ik naar een reisbureau om een vliegticket te kopen,en dat was het!Ik ben blij dat het internet bestaat,zodat je prijzen kunt vergelijken met andere maatschappijen;tijden veranderen"gelukkig"gegroet:georgessiam.

jongens jongens…eerst wil ik zeggen dat t geweldig was !!! terugkeren is voor mij staat vast. Ik heb dus 700 euro betaald voor verblijf (guesthousen en hotels) en transport ( vliegticket, slaaptrein en bus) alles is gereserveerd en ik reisde terwijl de meeste thai,s ook op vakantie gingen ( begin december) geen gezoek en gesleep , erg makkelijk dus. Of t veel is…? ik vond van niet want wat heb je nog meer nodig? eten en vertier , nou laat ik dit zeggen bv een tientje = 500 bath daar kun je t mee doen een dag . Let op ontbijt (american=koffie , jus, eieren , spek/ham toast ) = 100 bath … bier (heineken of chang) = 60 bath . luch ( pah thai) 65 bath …avond eten ( teveel keuze haha) = 120 bath en dan nog 3 biertjes . bijelkaar ongeveer een 10tje euri . Ik zal de div vragen direct beatwoorden en probeer mijn prachtige ervaring met jullie te delen.

Ze zeggen ook wel eens “vroeger was alles beter” en ik denk dat ik het daar ook mee eens ben Georges haha.

En leuk om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad Hans. Ikzelf zou het liever niet van te voren vastleggen om zo mijn vrijheid te behouden. Maar je hebt wel gelijk over het gesleep en dergelijke!

thomas…ik was net als jij zoekende op t net …en t was een avontuur…als je wilt kun je me altijd bellen . ik heb nogal wat tips …Hans 0514-522939 stavoren /friesland