In mijn eentje met een Lonelyplanet/ Roughguide op stap?

Hallo,

Ik wil in november een maand door Argentinië reizen - alleen!
Op het (voorlopige) programma staan de volgende bestemmingen:
BA, Ushaia, Calafate, Perito Moreno, Peninsula Valdes, Bariloche en Iguazú.

In hoeverre kan ik deze reis maken met een loneyplanet/roughguide in de hand en een paar binnenlandse vluchten vooraf geregeld? Oftewel, is het mogelijk om ter plaatse (begeleide) wandelingen (Vuurland), gletsjerboottochten, 7-merenrit, overnachtingen, vervoer en boottochtjes naar bultruggen etc. te regelen?

Ik vind het prima om zo nu en dan bij een groepje aan te sluiten. In mijn eentje in een huurauto zitten heeft niet mijn voorkeur…

Ik verneem het graag!

Prima mogelijk omdat het nog niet echt hoogseizoen is, maar vluchten inderdaad van tevoren boeken. Verder zou ik op de dag van aankomst in een plaats alvast de excursies regelen, omdat deze wel eens de dag van tevoren vol kunnen raken. Zeker de walvissen en de Perito Moreno (minitrekking of Big Ice) zitten vaak vol.

(eventueel kunnen wij vooraf voor je boeken, stuur me daarvoor een mailtje of boodschap via WW)

Ik weet niet of je al onderweg bent maar ik zou vantevoren in ieder geval je vluchten plannen en boeken. Als je met de bus afstanden wilt doen kun je de tickets gewoon ter plaatse kopen, dit is mij tenminste altijd gelukt. De afstanden zijn in het zuiden van Argentinie natuurlijk wél enorm, dus houdt rekening met lange busritten.
Excursies kun je ter plaatse regelen maar natuurlijk ook vantevoren laten verzorgen. Als je nog in de omgeving van Córdoba en Mendoza komt moet je maar een seintje geven, wij kunnen hier mooie dingen voor je opzetten.

groet,
Jan Lettinga (alias Chenque)