In juli 6 weken naar Zuid-Afrika

Hallo,

Op 30 juni willen mijn vriend en ik naar Zuid-Afrika vertekken voor een rondreis van 6 weken.
We twijfelen of we moeten beginnen in Kaapstad en eindigen in Johannesburg of andersom.
Ik hoor graag jullie tips!
Groetjes!

Het is een beetje weinig om hier op tips te geven. De vraag is waar willen we beginnen in het midden van de winter, in Jo’burg en dan naar Kaapstad. In Jo’burg is het warmer dan in het zuiden. Je zal ook wel zelf rijden, als er sneeuw ligt dan komt er beslist geen strooiploeg. In de Drakensberg en in het Cedergebergten heb ik zelf eind augutus nog sneeuw gehad. Ga half of eind augustus indien mogelijk start in Jo’burg en eindig daar ook rij via het noorden naar de west kust ga naar het Namakwaland naar kaapstad en van daar weer via de toeristische route naar jo’burg. Mocht je nog vragen hebben mag dat ook via een prive bericht.
Geniet die reis Jan

Wanneer je aan het einde van je reis nog heerlijk wilt relaxen zou ik Kaapstad voor het laatst bewaren. Dagje of 5 zodat je ook nog naar Robben Island en de Tafelberg kunt gaan. In de eerste week dan de safaris (gamedrives/bushwalks/Kruger park) waar je vroeg op voor dient te staan :).

Groetjes vanuit de bush,

Corné.
Amukela Game Lodge