In juli 3 weken naar Thailand. Iemand tips voor tickets?

Goedenmiddag,

We gaan in Juli naar Thailand. Aangezien het een beetje last-minute idee is, zoeken we nog een ticket. Het goedkoopste wat ik heb gevonden is 730 vanaf schiphol via Moskou. Het nadeel hieraan is dat we dan bijna een hele dag daar op het vliegveld moeten wachten op de transfer.

Heeft iemand nog interessante aanbiedingen gezien voor na 8-juli met een terug vlucht ongeveer drie weken later ?

Het is natuurlijk een redelijke prijs voor juli en zo kort op datum !!
Om te zoeken zou het iets duidelijker zijn om datums te geven bvb vanaf 09/07/10 tot ten laatste 02/08/10 en met hoeveel personen ?

Mvg
Frank

Bedankt voor de reactie. Het zou gaan vanaf 8 Juli en dan drie weken lang. Ik kan opzicht weg zijn t/m de eerste week Augustus.

1 persoon ?

http://static.vergelijk.be/airlinelogos/80x27/CI.gif

[ul]
[li]AMS[/li][li]BKK[/li][/ul]

[ul]
[li]BKK[/li][li]AMS[/li][/ul]

[ul]
[li]Amsterdam[/li][li]Bangkok[/li][/ul]

[ul]
[li]Bangkok[/li][li]Amsterdam[/li][/ul]

[ul]
[li]09-07-2010[/li][li]10-07-2010[/li][/ul]

[ul]
[li]04-08-2010[/li][li]04-08-2010[/li][/ul]

[ul]
[li]14:45[/li][li]06:40[/li][/ul]

[ul]
[li]02:25[/li][li]09:10[/li][/ul]

Directe vlucht
Directe vlucht

972,51 €Boek nu

bij Ebookers.be

Ja een stuk duurder maar geen overstap.

1 like

Heb tot nu gezocht tussen 900 a 1000 euro voor rechtstreeks tot 1 stop.
Heb je vlucht van Moskou tegen gekomen ja van 's morgens 4 … tot 20… dat is lang ( 730 euro ).

Groetjes

en in die tijd geef je denk ik ook geld uit aan eten en drinken wat niet geodkoop is dus hoeveel blijft er van je voordeel over ten opzichte van dat tciket van 972 euri’s is het je dat wachten dan nog waard vraag ik me af?

je bent misschien na zolang reizen heel moe waardoor het je bijna 1 dag vakantie kan kosten.

1 like

Bedankt voor de reacties ! We hebben een vlucht gevonden (zijn met zn 2en) vanaf dusseldorf via Dubai. Kostte via Emirates rond de 700 euro. De transfer is ongeveer drie uur, dus valt zeker mee.

Heb er zin in !

Tof geniet ervan !!!:chin:

€ 505 - prijs per persoon, taxen inbegrepen

Amsterdam
Bangkok
Bangkok
Amsterdam
Egyptair
[ul]
[li]Vertrekperiode: tussen 10/06/2010 en 31/12/2010[/li][li]Boeken bij connections.be[/li][/ul]

Hi George,

Had ik al gekeken, maar kwam een stuk hoger uit. Toch bedankt !

Heb daarop ook gezocht Gg, heb je getracht de prijs op te zoeken ?
Probeer anders eens 8/07/2010 - 31/07/2010 bvb ±?

Frank

Ik hoef het niet meer te horen hoor, heb nu het idee dat ik een goede prijs betaald heb :stuck_out_tongue:

Ik begrijp je maar ik wil uit mijn fouten leren .
Je hebt goede prijs !

Frank

Haha ik snap het !

stn

veel plezier

Tijdens je drie uren oponthoud in Dubai kun je als Emirates-transfer-passagier een gratis ontbijt genieten. Bij entree moet je beide boardingpassen tonen.

Oh die 3 uren vallen wel mee, ik mag een paar weken later bijna 23 uur wachten op het vliegveld in Dubai. Maargoed, ik heb dan ook iets minder mogen betalen cheer.

Goede tip falang, hoe kom je aan die info ? Zie er niks over op hun website.
En bedankt voor de link liu !

Eerste hand, had het al van mijn kinderen vernomen, ben er twee weken geleden zowel op de heen als terugreis geweest. Is inderdaad niet terug te vinden op de website. Maar er zijn kennelijk zat mensen die het weten want het was hartstikke druk.

Ben de naam van de lounge vergeten maar die zit in de centrale hal ter hoogte van de gates 210 ev, onderaan de trap staat een bordje in de sfeer van “meals for transit passengers Emirates”. Trap op en bij de kassa je beide boardingpasses tonen en eten maar.

1 like