In juli 3 weken naar Thailand. Iemand tips voor tickets?

Ik heb ook een tussenstop van 23 uur maar ga lekker in een hotel slapen en de volgende dag dubai ontdekken met een bus en boot tourtje. Hebben we dat ook weer gezien. Het is dan wel heeeeeeel warm:zon02:maar ja… je bent toch niet iedere dag in Dubai. Lekker goedkope tickets en ik vond het een leuk uitstapje op de koop toe. Terug moeten wij 4 uurtjes wachten dus dat valt ook wel weer mee en dan ga ik ook een lekker maaltijdje halen onder de trap haha! Dank voor de tip!

Graag gedaan.

@ st33n, mag ik vragen wanneer je nu vertrekt? 8 of 9 juli? Wij vertrekken de 13e. Heb de nodige problemen gehad met 333Travel omtrent prijzen en data op hun site (sept 2009) Wilde eigenlijk 10 juli vertrekken maar dit was toen al niet meer mogelijk voor de genoemde prijs met stop van 3 uur. Alternatief was 8 of 13 juli of toch 10 juli maar dan een hogere prijs. 9 juli vertrek is voor mij nog steeds mogelijk maar dan krijgt 333Travel een groot probleem…
@Falang; Bedankt voor de tip!

We vertrekken op 9 juli, en komen de 3e terug. Geboekt direct via Emirates. Zullen vast nog een aantal plekken vrij zijn.

Ik heb op 2 sept. vorig jaar via de site van 333 Travel geboekt, vertrek 10 juli retour 6 augustus. Een kwartiertje later een telefoontje; de door mij gewenste tickets waren niet meer beschikbaar. Wel mogelijk voor dezelfde vluchten, met korte stop, maar dan een boekingsklasse hoger (lees €125 p.p x4)of de lagere prijs maar dan een stop van 9 uur of vertrek op 13 juli met wel de korte stop. Afgesproken met 333Travel dat indien er toch nog tickets in de laagste boekingsklasse beschikbaar kwamen, ik daar bericht van kreeg en nog kon omboeken naar een eerdere datum. Nooit meer iets gehoord. Na betaling heb ik inmiddels de E-tickets ontvangen. Nog wel daarover gebeld. In mijn “dossier” stond blijkbaar een vermelding want ik werd , na eerst nogal kort af te woord te worden gestaan, daarna met alle vriendelijkheid behandeld.
Wat schets nu mijn verbazing???..
st33n heeft helemaal gelijk. Niet alleen op 8 of 9 juli maar ook op 10 juli (mijn 1e keus) kan je nog steeds vertrekken voor de lage prijs (goedkoopste klasse) met een korte stop. OK de terugvlucht is wat minder met 8 of 23 uur wachten ipv 3 maar dan zou ik kiezen voor 23 uur en er een dagje Dubai eraan vastplakken. Moet wel eerlijk zijn en erbij vermelden dat de tickets €45,- duurder zijn geworden.(maar 45 of 125 x4 is toch een behoorlijk verschil) Maar dat is ook niet helemaal duidelijk omdat vertrek op 6 of 7 juli nog goedkoper is…
Feit is dat wij nu de 13e vertrekken, maar mijn vertrouwen in 333Travel heeft wederom een flinke deuk opgelopen

Zo zie je maar weer… rechtstreeks boeken bij Emirates is de beste optie. Je mag toch verwachten dat zo’n reisorganisatie het goed voor je regelt!

Veel plezier in Thailand! Wij mogen over 2 dagen al in het vliegtuig stappen naar Dubai… stop 23 uur… Bangkok.