In je eentje naar Bali

Hey allemaal!

Ik ben van plan zeer binnenkort een last minute te boeken naar Bali. Nu zit ik te twijfelen of ik wel alleen moet gaan. Ik ben al meerdere keren op Bali geweest maar toen met vrienden. Nu hebben de vrienden geen tijd of geld. Is het aan te raden om alleen naar Bali te gaan? Voor mij is ontspannen op het strand en genieten van het lekkere eten het belangrijkst. Het zou ook leuk zijn om makkelijk contacten te leggen met andere mensen daar.

Ik ben heel vaak alleen naar Bali geweest en ik heb dat nooit als een probleem ervaren. Je komt vanzelf mensen tegen!

Gewoon doen. Aan je naam te zien ben je rond de 25 jaar oud.
Er zulle veel leeftijdsgenoten zjn, daarnaast ben je bekend met het eiland.

Neem anders paar(groep) surflessen. zijn de contacten snel gemaakt

Voor mij hetzelfde hoor, ik vertrek in september alleen naar Bali. Wat ik wel spijtig vind, dat als ik iets wil doen op het eiland ze steeds de prijs voor 2 personen geven of je moet jezelf blauw betalen omdat je alleen bent.

Je hebt kamers op Bali vanaf 10-15 euro. Uiteraard ben je met zijn tweeën goedkoper uit, maar om nu te zeggen dat je je blauw moet betalen vind ik ietwat overdreven.

Vervoer met Perama tussen twee plekken op Bali gaat per persoon. Duiken en raften gaat per persoon. Entreegelden gaan per persoon, net als eten en drinken. Alleen als je een auto per dag huurt ben je echt meer geld kwijt als je alleen reist, maar als je een beetje rondvraagt in je hostel kun je misschien met iemand mee.

Ik heb de stap genomen en dus gewoon geboekt. Over twee weken vertrek ik. Ik ben benieuwd.