April / mei 2011 Bali

Hallo reizigers!!!

Wie is of gaat er toevallig rond april / mei naar Bali en vind het gezelliger
samen Bali te gaan verkennen? Momenteel ben ik rond aan het reizen door Australie en het lijkt me te gek ook nog een bezoekje te brengen aan Bali, maar met 2en (of meer) is natuurlijk altijd gezelliger dan alleen :slight_smile:

Ben zelf een gezellige meid van 28 jaar, hou van genieten en n lekker wijntje maar natuurlijk ook t opsnuiven van de cultuur en natuur.

Lijkt het je wat om samen op pad te gaan, just let me know :smiley:

Greets Simone

hoihoi,

Ik ben de 1e week van april op Bali en het lijkt me leuk om een paar dagen met een gezellig iemand (of iemanden :slight_smile: ) het eiland te ontdekken. Als je dan ook in de buurt ben kunnen we misschien meeten…

Groetjes,
Maza

Hoi Maza,
klinkt goed! Kom je 1 april ook aan op Bali? En heb je al een idee wat je allemaal wilt gaan zien? En ga je alleen Bali doen of ook Lombok?
Greets Simone

hey Simone ik kom idd de 1e aan ergens begin vd middag geloof ik. Ik wil eigenlijk een combi maken van de standaard toeristische attracties en proberen met een chauffeur ook minder toeristische plekken te bezoeken. Het is mijn 1e keer in Bali en weet na heeeel veel lezen eigenlijk nog steeds niet wat ik precies kan verwachten. Ik ga er dus redelijk blanco naartoe en laat het allemaal op me afkomen, ik heb daarom ook geen strakke schema met wat ik **moet **doen ofzo en wil zeker niet op voorhand alle dagen volplannen. Ben er maar een weekje en het moet wel vakantie zijn: lekker chill dus. Ben jij al vaker naar Bali geweest?

Hoe is het Down Under? Heb je trouwens een blog ofzo, ben wel nieuwsgierig naar je avonturen. Je mag ook een PB sturen hoor.

Groetjes,
Maza

Hallo,
Ik ben van plan richting Bali te trekken voor een paar maand, van af mei (?).
Het zou wel leuk zijn om al een paar contacten op voorhand te hebben want ik ga alleen, en zoveel reiservaring heb ik niet…
Als mijn vertrek een feit is, wil ik je gerust een seintje geven om eventueel ter plaatse eens af te spreken…?
Groetjes,