Ik vertrek 19 april, alleen, voor 3 weken naar Bali voor vakantie.
Wie gaat ook in die periode naar Bali en heeft zin om iets af te spreken om samen te reizen/ eten oid?
Ik ben zelf een enthousiaste meid van 35 jaar.
Kan iemand mij vertelllen wat de must do’s of tips van Bali zijn?? en of je dit als vrouw alleen kunt ondernemen??
Is het haalbaar om op excursie naar Borobudur op java te gaan vanuit Bali en hoelang dit ongeveer reizen is??
Ik ben bang dat ik je net mis loop: ik ga waarschijnlijk over een maand naar Bali. Vanuit bali wilde ik Indonesie gaan verkennen.
Ik heb al wel het een en ander gelezen en er gaan ferry’s vanaf Balinaar verschillende eilanden. Het kan zijn dat je met een taxi goedkoper uit bent dan met een excursie.
ik ben momenteel ook op Bali en las net je berichtje.
Ik heb er een paar dagen met een vriendin doorgebracht, maar zij vertrekt nu en ik blijf nog 10 dagen hangen
Als je zin hebt (en je bent nog op het eiland), lijkt het me wel leuk om iets te gaan drinken/eten.
Leuk om iets van je te horen! Ik vlieg as dinsdag terug en vertrek morgen vanuit lovina naar seminyak… Ik weet niet in welke plaats jezelf bent maar ik denk dat afspreken een beetje lastig wordt…
Wel heb ik een nl vriendin nog in lovina zitten tiny post, tinypost@hotmail.com, zij vertrekt as donderdag naar ubud en daar blijft zij dan nog een week, misschien kun je met haar wat afspreken? Ik heb haar vanavond vertelt dat je mij had gemaild, je kunt contact met haar opnemen als je wilt…
Hele fijne vakantie op bali
Groetjes karen
ben je inmiddels al op Bali? Ik ben net een maand in Thailand geweest, een week in Komodo en ben nu op Bali. Heb een week gesurfd en wil nu wat rondtrekken, het liefst samen met iemand anders. (ben net 30 geworden)
Lijkt het je wat te ontmoeten als je op Bali bent?