In februari rondreis in 3 weken

Hallo allemaal,

we gaan in febr een rondreis doen, hebben jullie nog tips?
het reisplan

4 dagen Bangkok
3 dagen River Kwai & Jungle Rafts
4/5 dagen chiang mai + jungle trekking(3 dagen)
7 dagen Koh samui/Ko phangan

nou was mijn vraag als we naar de full moon party willen en het hotel zit aan de noord-oost kust van Ko phangan( thong nai pan) en de full moon party zit op het zuid oosten van het eiland is dat te doen met taxi of zo iets?

liefs Carolien

ko pghangan is maar een klein eiland dus met een taxi is dit goed te doen
verder ziet het schema er mij insziens goed uit (niet te druk) ik zou aan het einde nog lekker gaan winkelen in bagkok want dat kan je daar echt goed verder zou ik in bangkok een fietstocht doen dat is een echte aanrader al zou je denken als je daar rond loopt en het verkeer ziet dat fietsen in bangkok een soort zelfmoord is lol2 maar geloof mij het is een schitterende ervaring en je ziet dingen van bangkok die je anders nooit zal zien je zal gelijk verliefd worden op dit mooie land

Net wat Dirk eigenlijk aangeeft zou ik Bangkok op delen naar misschien 2 om 2 dagen. Er is ook meer als genoeg te zien dus zeer de moeite waard.Wat de 7 dagen betreft op de eilanden die zou je eventueel nog kunnen aanpassen naar 2 dagen Koh Samui 2 dagen Ko Thao en 3 dagen Ko phangan (maar misschien is dit teveel) Voor de rest een prima reisplan

Hey Carolien,

Ziet e

Hey Carolien,
Ziet er goed uit.
Ikzelf vertrek 16 januari en kom terug op 10 februari.
Mijn reisvooruitzichten (enkel grote lijnen uitgezet , niets staat vast) ziet er ongeveer hetzelfde uit.
Ik heb gekozen om de laatste week op Koh Samui te verblijven. Ik ben er eerder dit jaar al geweest en het beviel me daar reuze.

Ik wens je je in elk geval een leuke reis.
Wai

hallo wij gaan in Feb: voor 3 weken naar Thailand een rondreis geboekt bij Kras ,maar ik moed maar zien of het door gaat ,ze staan tot hun buik in het water .

Ooooooh joh dat water is in Feb. al lang weer weg hoor!