Hoi allemaal,
Even een paar vraagjes over onze reis die wij gaan maken in augustus dit jaar. Vanwege onze werkschema’s kunnen wij helaas maar 2 weken gaan. Hopelijk kunnen we ooit nog eens gaan om meer te zien van Thailand.
We zijn beide 26 jaar en willen echt wel wat van het land zien. Wij zijn het liggen op een handdoekje op het strand al snel zat en willen dus graag veel zien en doen.
- hoe reizen wij van plek naar plek, auto, vliegtuig, trein, bus… ? En hoe lang duurt het ongeveer van plek naar plek?
- Vanwege de Full moon party willen wij 21 aug op Koh Phangan zijn.
- Is het schema realistisch??
- Wat zijn de hoogtepunten van iedere plek. Jullie ervaringen en meningen zijn van harte welkom!
Dit is het schema wat ik tot nu toe heb gemaakt:
17 aug: Bangkok aankomtst in BK, omgeving verkennen
18 aug: Bangkok fietstocht Ko van Kessel 5 uur
19 aug: Ko Samui vliegen in ochtend van bk naar ko samui
20 aug: Ko Samui
21 aug: Ko Phangan Full moon
22 aug: Ko phangan
23 aug: khao sok treetops
24 aug: Khao sok treetops
25 aug: Khao sok rafthouse
26 aug: Khao sok
27 aug: krabi
28 aug: Krabi
29 aug: Bangkok Grand palace, Wat pho, Wat arun
30 aug: Bangkok rivercruise naar ayutthaya
31 aug: naar huis
Hopelijk kunnen jullie ons helpen met de reis!
Ik zou persoonlijk op de 19 aug door reizen naar koh phangan want nu doe je 2 eilanden net niet voor mijn gevoel.
De trip naar kao sok vanaf koh Phangan duurt zeker een halve dag en vertrekken 's ochtends heel vroeg, weet niet of je daar rekening mee hebt gehouden in je reisschema, veel mensen vergissen zich in de reistijd nl.
voor de rest ziet het er wel realistisch uit denk ik
Bedankt! Ik had dat in eerste instantie ook in gedachten, maar iemand anders wees mij erop dat Ko Samui ook erg leuk is en een overnachting waard was. Maar ik denk dat ik het er toch maar uithaal. Dan kunnen we ook 1 dag langer in Bk blijven aan het begin.
Dan wordt de reis zo:
17 aug: Bangkok relaxen, omngeving verkenne
18 aug: Bangkok fietstocht Ko van Kessel 5 uur
19 aug: Bangkok Grand palace, Wat pho, Wat arun
20 aug: Koh phangan vliegen van bk naar ko samui, ochtend… met de boot naar koh phangan
21 aug: Koh Phangan Full Moon party
22 aug: Koh phangan naar waterval, snorkelen,
23 aug: khao sok erheen reizen, slapen in treetops + rainforest experience
24 aug: Khao Sok treetops
25 aug: Khao Sok rafthouse
26 aug: Khao Sok 's avonds richting Krabi
27 aug: Krabi Wat kunnen we hier doen??
28 aug: Krabi
29 aug: Krabi of BK:
30 aug: Bk
31 terugvliegen
Als er tips zijn om te bezoeken/doen op de plekken waar we heengaan, zijn die van harte welkom!