Hallo allemaal, ik ben 24 (m) en ik studeer deze zomer af. Ik heb onlangs besloten om een jaar iets anders te gaan doen voordat ik ga werken in combinatie met vervolgstudie. Het eerste halfjaar (sep 2008 t/m feb 2009) ga ik eerst ergens werken, dit heb ik al geregeld.
Daarna wil ik dus in enkele maanden wat meer van de wereld zien, dus ongeveer van maart 2009 t/m juli 2009. Dat hoeft niet perse die 5 maanden achter elkaar te zijn, als je bijv. plannen hebt om 2 maanden ergens naar toe te gaan, dan sta ik daar ook open voor hoor…
Ik heb nog absoluut geen planning of voorkeuren. Dus welk werelddeel of welke landen weet ik ook nog niet. Azië, Afrika, Australië, Amerika, het lijkt me allemaal gaaf: Het klinkt misschien dus nog best vaag, maar ik sta gewoon overal voor open en ik wil me ook wel aanpassen aan eventuele reisgenoten. Dus alles kan in overleg
Ik vind het best een grote stap en ik heb ook weinig reiservaring. Alleen de standaard zomervakanties (zon, stappen en excursies) heb ik gedaan, maar dus niet echt iets moois van de wereld gezien. Dat is nu wel mijn bedoeling: dus andere cultuur en natuur zien, zien hoe ze ergens anders leven. Dat lijkt me gewoon een enorme gave ervaring!
Daarom zoek ik één of meerdere mensen (m/v ongeveer in de leeftijd van 18-26 jaar) die soortgelijke plannen/ideeën hebben, ook als de plannen eventueel al concreter zijn want dan pas ik me wel aan als ik het zie zitten Ik ben er best vroeg bij dus ik hoop wat contacten op te bouwen zodat we een paar keer af kunnen spreken. Alle tips/suggesties/ideeën/voorstellen zijn welkom!
Groeten,Peter