Ha mede-forummers,
Ik wil graag meer van de wereld zien en aangezien ik ben gestopt met mijn studie en een tussenjaar heb genomen, is daar ook alle tijd voor.
Tot nu toe heb ik nog geen concrete plannen gemaakt, en het lijkt me leuk om met iemand of meerdere personen van rond mijn leeftijd eens rond de tafel te zitten en plannen te maken voor reisbestemmingen in 2008!
Ik heb een auto en het lijkt me leuk om bijvoorbeeld een rondtrip in oost europa te maken voor een paar maanden (bijv. dec 07 - febr 08) en daarna voor 90 dagen (langst mogelijke termijn i.v.m. visum) naar de VS te gaan en daar per auto van de noordoostkust naar de zuidwestkust te reizen (Ik heb daar 2 adressen waar slaapplaatsen te regelen zijn; 1 in het noordoosten (Boston) en 1 in het zuidwesten (Oceanside, vlakbij San Francisco).
Dit is maar een wild idee, maar als de beschrijving of het idee je aanspreekt dan hoor ik graag van je!
Iets over mijzelf: Ik ben 19 jaar oud (in Januari word ik 20) en ik heb 2 jaar een HBO studie Werktuigbouwkunde gevolgd, waar ik dus genoeg van kreeg na het 2de jaar. Nu heb ik een tussenjaar genomen en ben op zoek naar reisgenoten om een unieke reiservaring mee te delen. Ik ben open-minded en ga er graag op uit. Zowel de stad als de natuur vind ik leuk, en ik zou ook van beiden graag veel willen zien! Wat het reizen betreft voel ik het meest voor de continenten Amerika, Europa en Australie (Dat hoeft verder niks uit te sluiten hoor
).
Misschien tot gauw!
Ernst