een jaartje de wereld rond in 2009-2010
Ben op zoek naar een reisgenoot die zoals ik, prettig gestoord is.Want ben van plan om in
een jaar Z-en M-Amerika, Azie en Australie te ontdekken. Landen die op mijn verlanglijstje
staan zijn:Brazilie,Peru(Macchu Picchu),Venezuela,Costa Rica,Mexico,Belize, Thailand,
Cambodja,Birma,Indonesie,filipijnen, Australie,N-Zealand,Hawai
Overal wat’proberen’te surfen,een aantal mooie duiken maken,cultuur meepikken en vooral
zoveel mogelijke avonturen beleven(vb.een paar dagen de jungle in of een rafting).Leuke
mensen ontmoeten,leuke steden, andere culturen en lekker eten ontdekken en vooral overal
zoveel mogelijk plezier maken, lol trappen. Heb veel ideeen en plannen maar die zijn er om
van af te wijken en onverwachts op mooie plaatsen, bij toffe mensen en in grappige,spannende
en leuke situaties te belanden.
Ben ook van plan om af en toe wat te werken(misschien in Australie).
Wie wil mee???
een jaar later kan ik wel
Hallo Tim,
Ik kan in 2009 zeker een grote reis maken!
dit wil ik ook graag doen, gewoon gaan en dan maar kijken waar ik allemaal terecht kom.
Ik wil graag naar New Zeeland en Australie maar heb nog geen concrete plannen gemaakt.
misch kunnen we op somige momenten samen reizen!!
heel veel succes verder en ik hoop tot mails!
Gr joyce
Er ligt nog niks vast , eerst een geschikte reispartner vinden en dan beginnen plannen. 2009-2010 is een richtdatum, wou dit 2 jaar geleden al doen maar toen haakte mijn kameraad af.
Kun je toevallig ook al in oktober/ november/ december starten?
Hallo wendy
dit jaar kan ik echt niet starten ik zit nog met mijn werk en doordat er veel zwangeren zijn kan ik nog niet weg volgend jaar in jan!
ik moet het opschuiven helaas, wel bedankt voor je bericht en als je volgend jaar nog interesse hebt dan hoor ik het wen en anders succes!!
Gr Joyce
Hai Tim
Klinkt helemaal geweldig!
Ik zou zoiets ook wel willen en de landen die jij noemt spreken mij ook erg aan.
Ben wel erg benieuwd hoe je dit wilt gaan bekostigen. Heb je flink gespaard of wil je onderweg ook gaan werken? Ik kan namelijk nog niet zo goed inschatten hoe duur een jaar reizen zal zijn en of ik dat zou kunnen betalen. Ik zou er wel veel voor over hebben om het voor elkaar te krijgen. Hoop van je te horen!
Grz. Kim
Hallo Kim.
ik ben dan niet tim maar ik kan jezeggen dat een wereldreis toch wel behoorlijk veel centen zal gaan kosten, ik denk zelf aan 10 duizend euro’s zeker wel!
daarom ben ik nu al hard aan het sparen maar ik zal denk ik voor een aantal maanden naar new zeeland en australie gaan maar dit zal volgend jaar dec of zo pas zijn!!
ik wens je heel veel succes met sparen en het verder regelen of dromen van je wereldreis!
Gr joyce