een jaar de wereld rond in 2009-2010

een jaartje de wereld rond in 2009-2010
Ben op zoek naar een reisgenoot die zoals ik, prettig gestoord is.Want ben van plan om in
een jaar Z-en M-Amerika, Azie en Australie te ontdekken. Landen die op mijn verlanglijstje
staan zijn:Brazilie,Peru(Macchu Picchu),Venezuela,Costa Rica,Mexico,Belize, Thailand,
Cambodja,Birma,Indonesie,filipijnen, Australie,N-Zealand,Hawai
Overal wat’proberen’te surfen,een aantal mooie duiken maken,cultuur meepikken en vooral
zoveel mogelijke avonturen beleven(vb.een paar dagen de jungle in of een rafting).Leuke
mensen ontmoeten,leuke steden, andere culturen en lekker eten ontdekken en vooral overal
zoveel mogelijk plezier maken, lol trappen. Heb veel ideeen en plannen maar die zijn er om
van af te wijken en onverwachts op mooie plaatsen, bij toffe mensen en in grappige,spannende
en leuke situaties te belanden.
Ben ook van plan om af en toe wat te werken(misschien in Australie).
Wie wil mee???
Via dit bericht had ik een supertoffe reisgezel gevonden die perfect op alle vlakken op dezelfde lijn lag. Ondertussen is mijn app. verkocht en ben ik al een heel stuk verder
Qua voorbereiding, maar is die reisbuddy afgevallen.
De route die ik nu in gedachte heb is : via Bangkok naar N-Thailand daar Laos binnen om
Zo een stuk over de mekong (met slowboat en stuk tubing) naar Cambodja (Angkor Wat)te gaan. Dan Vietnam ofwel eerst Fillipijnen en dan terug voor eilandjes Z-Thailand,
Via Maleisië zo naar Indonesië van Borneo doorsteken naar Australië en N-Zealand.
Van daar naar Z-Amerika waar ik Peru, Brazilië en Venezuela wil doen, om zo via Panama, Costa Rica, Belize (of Honduras) in Mexico wil eindigen (na een jaar vertrek half of eind okt.)en via LA terug zal vliegen.
Wie ziet dit zitten (of kan een stuk van de reis meedoen).
Tim, Antwerpen.

Dag Tim,

Vind je mail heel tof.
ik ben Lut uit Kuurne, W-Vl, mijn zoon Tristan is eigenlijk op zoek naar alles wat jij daar beschrijft maar hij weet niet echt hoe daar aan te beginnen, wat met budgetten, documenten enz.

Kan jij info doorsturen, aub?

Alvast bedankt

Lut en Tristan, Kuurne