Wereldreis 2009

Hallo,

ik ben een vrolijke meid van 21 jaar, die in juni 2008 klaar is met haar studie. Ik wil dan nog niet beginnen aan een vaste baan, maar eerst meer zien van de wereld! Ik ben bekend met reizen en houd van avontuur en spanning!

Ik ben hiervoor op zoek naar een leuk en gezellig reisgenootje (m/v), die net als ik graag meer van de wereld wil zien! Ik heb mijn voorkeuren al wel qua landen, maar zo´n reis maak je met z´n 2en en dus ook de planning voor de reis!!

Ik heb er maar neer gezet voor 2009, omdat het natuurlijk erg veel tijd kost om alles goed te plannen. En even sparen nog is ook niet mis :wink:

Als er iemand geinteresseerd is, lijkt het me een goed idee om eerst elkaar beter te leren kennen en dan samen een reisplan te maken!

Joyce

hallo Joyce,

Ik wil zelf ook weg in 2009! Het lijkt mij heel erg leuk je te leren kennen, ben benieuwd waar je heen wilt.
Ik sta zelf ook op deze site, en zoek nog steeds een reisvriendje. Ik wil eigenlijk naar Afrika en Azie, maar ergens anders naar toe lijkt mij ook geweldig.

Laat wat van je horen.

Groetjes,

Ashley

hey kijk even anders op mijn post?
groeten!

Hey Joyce en Ashley,

Hebben jullie ondertussen al meer plannen gemaakt?
Ik ben zelf ook aan het rond kijken om in 2009 een wereldreis te gaan maken. Heb een leuk ticket gezien (LA-Fuji-Australie-Hongkong) maar sta ook open voor andere suggesties.

Lijkt me super om met meer mensen te gaan.

Ik hoor het van jullie!

Groetjes Marlie

Hee,

ik wil ook graag weg…heb al wel een beetje een plan gemaakt :wereld:
Wil graag naar Z- Amerika voor aantal maanden vanaf augustus…
Iemand zin om zich aan te sluiten?

Groetjes,
Martine

Hoi!
Ik ben ook van plan te gaan reizen in 2009. Maar pas vanaf de zomer waarschijnlijk en ik wil graag naar Nord&Zuid Amerika… Iemand geinteresseerd?
xJannie (25)

Ik had jouw oproep kunnen zelf kunnen plaatsen. :wink:
Ik ben Kim, 25, leerkracht op een basisschool in Rotterdam, ben toe aan avontuur, heb zin in een mooie reis en wil veel van de wereld zien.
Ook ik heb wel een verlanglijstje qua landen, maar die is erg lang, dus ik ben flexibel!

Grz. Kim

Hallo
Ook ik zoek nog een reisgenote.
Ik wil graag (pas) over een jr of 2 naar Zuid-amerika.
In ieder geval Brazilie. Voor ongeveer een mnd low budget.
Ik ben 25jr woon in Zwolle en werk in de kinderopvang.
Ik heb al ervaring met reizen. 7jr geleden en 4 jr geleden naar Zuid-afrika, 2jr geleden west Amerika en vorig jr 2mnd Australie, 2wkn Nieuw Zeeland en 2wkn Thailand.

Groetjes

Jimmy Biesebroek

Hey, Hallo mede avonturiers :dag:

Mijn bedoeling is om rond juni, julie te vertrekken naar Zuid Afrika
Ik ga daar verlopig voor 2 jaar naartoe, heb via mij pa een huis
daar kunnen bemachtigen :smiley: :smiley: ben zoooo happy!!!
Mijn droom komt eidelijk uit, maar ben er wel jaren al mee bezig geweest!
Bloed, zweet en tranen.
Maargoed ik heb daar 3 slaapkamers en als er mensen zijn die het gezellig
vinden om een tijdje daar te logeren zijn ze van harte welkom :smiley:

Greets Jimmy