:mad:
?
2jaar relatie met tunesier in tabarka,hy werkt daar als receptionist,we hadden geweigerd huwelijk by belgische ambassade in tunis,ik heb beroep aangetekend by rechtbank te brussel,nu bleek mijn vriend kon niet wachten op uitspraak en heeft ondertussen nieuw slachtoffer uit frankrijk,dus die man heeft me geen minuut graag gezien,hij heeft nochtans 2 jaar theater gespeeld en me doen geloven dat zijn liefde oprecht was,ik heb er alleen maar een gebroken hart en veel verloren geld aan over gehouden,
Das, nogal klote…
Tis geen troost maar je bent zeker niet de enige. Lees hier regelmatig dit soort verhalen. Blijkbaar zijn er veel mensen die er puur op uit zijn om Europa binnen te komen, op wat voor manier dan ook. (klinkt hard, maar misschien maar goed dat het niet door is gegaan want gelukkig had je niet met hem geworden.)
Heel vervelend voor je. Goed dat andere mensen dit lezen zodat ze gewaarschuwd zijn over wat er kan gebeuren.
Maar als je echt bevrijd van iemand wilt zijn die je wat slecht heeft aangedaan dan kan je het beste hem een goede toekomst wensen en daarna nooit meer aan hem denken. Als je boos blijft zal hij altijd een grote rol in je leven blijven spelen. Omdat je aan diegeene blijft denken en op reisforums over hem gaat klagen.
Het geld en de tijd ben je kwijt. Ik zou zeggen besteed er geen aandacht meer aan.