In de toekomst nog peilingen of niet?

Nu ik heb maar één vraag,moeten er nog in de toekomst nog peilingen of enquetes komen in het reiscafe van wwz,graag jullie eerlijke mening!
Indien er teveel negatieve antwoorden komen op mijn vraag,tsja dan weten we het hoe de vork in de steel zit!
groet:georgessiam:chin:

Geen peilingen, geen enquette…George, ik weet dat je miserie hebt, maar het kan niet zijn dat tot bij je hoofd is geraakt (sorry) ! zonder deze 2 het is zoals een gerecht zonder zout of peper; ik weet wel dat niet simpel is om ze te bedenken en een jasje te geven (zelf geprobeerd en het einde was triestig!), maar ik denk dat je peilingen en enquettes JUIST de middel is om elkaar te kennen, samen te zijn, lekker “ja” en “neen” zeggen, een beetje gezelligheid, elkaar beter en beter kennen en we gaan einden als een grote familie, met zotten ook bij…die moeten ook zijn, anders er is geen lach, en lachen is gezond…
Antwoord : JA !!!
Een van de zottenlol2

Bedankt voor je bericht Sopirla,ik tel al de possitieve reacties op,en we zullen wel zien waar het schip strand.
Ik laat het afhangen van de leden,verder hou ik mij monddood wat betreft deze topic.

ik vind dat er nu te veel peilingen zijn. als je op de knop ‘nieuwe berichten’ duwt zie je soms meer dan 10 dezelfde peilingen staan in allemaal andere landenfora. op die meeste peilingen wordt niet of nauwelijks gereageerd. (dit zijn niet jouw peilingen georges.)

vroeger was er een maandelijkse peilingen in het stamcafe, dat mag iets vaker. eens per twee weken ofzo, of maximaal eens per week. hoeveel peilingen gepast zijn in een landenforum durf ik niet te zeggen, het ene forum is actiever dan het andere. maar ook hier denk ik dat een keer per week het maximale is.

Ik vind ze wel leuk altijd. Meestal komen er wel reacties los en die vind ik soms wel informatief. win/win dus.

Wat mij betreft lekker mee doorgaan Georges.

OK, Jenny, ik heb een oplossing: alle peilingen die amper op gereageerd is, moeten weg ; anderen moeten ook weg die 1 jaar oud zijn; er is zoveel rommel in de “Stamcafé”, geen orde; iedereen zet daar wat hij/zij wilt of droomt…de “Stamcafé” ziet zeer slecht uit.
Het moet orde gemaakt worden en ik zou George noemen als “peilingmeester” en niemand anders mag peilingen of wat dan ook neer gooien; idees geven is vrij voor iedereen;
Ik zie het zo : 1 Peilinmeester die een doos open houd met idees omtrent…en op dit manier is iedereen tevreden dat zijn idee is verschijnen in een mooie vorm.
Het moet gedaan zijn met neer zetten van alles en nog wat (ik heb “Roemenië Forum” afgebroken, ik heb een lijst gemaakt over hoe moet het in vervolg uitzien!
Als we geen orde houden, dan wordt het een chaos die niemand geen baat bij heeft !
Groetjes
Sopirla>>>

Wat mij betreft peilingen zeker NIET afschaffen!!
Peilingen kunnen inderdaad leuk zijn. En als leden op een peiling reageren en aangeven waarom ze een bepaalde keuze hebben gemaakt, dan zijn peilingen informatief!!.
Maar ook hier geldt: ‘overdaad schaadt’. Dus teveel peilingen is niet goed, omdat leden dan overspoeld worden met peilingen, en bij veel peilingen is het nu eenmaal moeilijk om telkens iets origineels te vinden.
Een peiling eens in de 2 of 3 weken (gemiddeld) lijkt mij redelijk. Er is dan ook meer tijd om een originele peiling te bedenken.

Maar afschaffen zou echt zonde zijn.

Georges ik vind jouw peilingen informatief, dus ik hoop dat je er mee door gaat!

Vrienden het gaat de verkeerde kant op met deze enquete,daarom dat ik ff reageer!!
De bedoeling van mijn topic was om te informeren ofdat het nog zin had om peilingen tedoen op het Www reiscafe?De ene is er meer met gediend dan de andere(heb geen glazen bol om te weten wat de mensen nu eigenlijk willen)Zelf zal ik niet reageren in deze topic,omdat ik vind dat ik niet de mensen moet sturen in de juiste richting wat betreft,peilingen zetten.
Ik laat iedereen aan het woord,goede of slechte reacties,wil alleen maar een eerlijk antwoord.
Moest het zijn dat er meer possitieve dan negatieve reacties voortkomen uit deze enquete.
Dan wil ik in de toekomst geen hommels meer wat betreft de peilingen op het reiscafe,de mensen hebben beslist,dus vind ik dat ze nadien niet moeten klagen als er een enquete of peiling in het reiscafe staat.
Als,ik zeg als!!Indien er terug peilingen of enquetes worden geplaatst dan is dat om de 14 dagen.
Ik laat deze topic rusten en zal op 19/12/2011 terug naar deze enquete surfen om te zien wat de mensen hebben geschreven,om nadien een beslissing te nemen.
@: forumbeheerder Wendyd,gelieve quotes die niet met het onderwerp te maken heeft te verwijderen.
groet:georgessiam.:chin:

Zoals Georges het zegt laten we het bij de peiling houden:)
1 keer een mening geven is voldoende.zodra de uitslag bekend is kunnen we gaan kijken hoe we het gaan doen. Groetjes,Wendy

Ik deel de mening van hjo en Jenny.
Ga er zeker mee door, maar beperkt het tot een tweewekelijkse peiling. Dat zal niet alleen de kwaliteit, maar hoogstwaarschijnlijk ook het aantal stemmers verhogen.

+1.
Af en toe vind ik gezellig!

Ajb Georges doorgaan! en ik sluit me ook aan bij Sopirla.