In de toekomst nog peilingen of niet?

Sopirla, zie eerdere opmerking van Georges. Dat is wat Cyriellie bedoelt:

forumbeheerder Wendyd,gelieve quotes die niet met het onderwerp te maken heeft te verwijderen.

Dank je.

OK, ik wil ook niet; laat ons bij de topic blijven.
Ik heb eerder een idee wat “peilingen” betreft, opgeschreven. Ik zou het tof vinden als ik jullie mening ook “zeggen”…
Groetjes
Sopirla>>>

Georges neemt z’n laptopje maar mee. Die peilingen van hem zijn echt goed en de moeite waard.

Beste mede leden,

Laten we het wel gewoon bij het topic houden!
Het gaat erom of men wilt dat er peilingen geplaatst blijven worden of niet.
Hier kan iedereen zijn mening over geven.
het is niet de bedoeling dat er nu allemaal voorstellen gedaan worden over hoe en wat.
Laten we eerst met zijn allen de uitslag maar eens afwachten.
Zoals Georges heeft aangeven wil hij wachten tot 19-12-2011
Mochten dan de meeste stemmen voor zijn kunnen we gaan kijken hoe we het gaan doen.

Groetjes,
Wendy

Hoi allemaal,

Vandaag was de deadline om jullie mening te geven of de peilingen door moeten gaan ja of nee.
De meerderheid geeft aan dat de peilingen niet moeten verdwijnen,maar ook dat het forum niet overbeladen wordt met peilingen.

Daarom is er besloten dat er 1 keer in de 14 dagen een nieuwe peiling geplaatst wordt.
Waarschijnlijk gaat hiervoor ook een apart sub forum komen

Georgessiam je peilingen blijven bestaan:)

Groetjes,
Wendy

Een wijs besluit! Succes ermee

Bedankt voor je mededeling,Wendy!
Zoals van tervoren is afgesproken wordt er om de 14 dagen terug een peiling of enquete geplaatst.
De eerste nieuwe peiling zal geplaatst worden op 2/1/2012
gegroet;georgessiam

Georges : ff nakijken typefout…2/12 ? St Niklaas is toch al voorbij

zo zijn we toch al een eind verder dan 2/12 dat wordt dan /12 ?

Heel juist Stancy,het moet zijn 02/01/2012 ,bedankt om dit ff te zeggen!:slight_smile:
georges.

Ga er mee door Georg, vind ze altijd wel leuk en gezellig, en af en toe een prijsvraagje er tussendoor :cheer:

Peilingen zijn wel leuk, dus ja ermee doorgaan.

Hoi ontheroad,de mensen hebben beslist dat de peilingen en enquetes gewoon door gaan.
Niet in het gewone stamcafe maar in de stamcafe peilingen zie link:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
groet:georgessiam.:chin:

Hey Georgy
“The first good news” na 2 uren aankomst !
I knew it !
Je bent diegene die het kan!
Ik ben blij voor je !
Hulp nodig ? Steeds tot je dienst…
Groetjes
Sopirla>>>

Hai Georges,

Had je iets anders verwacht dan ? Gewoon doooorgaaan !!!