Hallo Tim,
Ik denk dat je twijfel over het midden inderdaad terecht is.
Zelf vind ik het een beetje vreemd en wat onlogisch, sorry.
Zal je schrijven waarom.
Op 1/11 ga je met een ochtend vlucht naar Danang vanaf Hanoi ( zeg even 9 uur gaat de vlucht ? ).
Je komt om 10:30 aan in Danang, koffers halen, vervoer zoeken ( of is al geregeld ) ga je om 11 uur naar Hue.
Is 3 a 4 uur rijden; dus aankomst is rond 15 uur. Het je een lunch onderweg dan is het 16 uur.
Neem je de trein dan moet je wel de de beste aansluiting ( 11:55 ) hebben, maar dan kom je aan om 14:30 op station Hue, dan transfer naar hotel, inchecken, opfrissen is het al zo 16 uur.
Dan kan je niets meer bezoeken en blijft er een terrasje en eten en een biertje in de avond over.
Op 2/11 ga je naar Hoi An, denk dat je dan in de middag wilt vertrekken?
Dan zou je naar de citadel kunnen gaan of naar een mausoleum, maar meer zit er niet in, en dan weer 3 a 4 uur naar reizen naar Hoi An , over dezelfde weg als de dag ervoor.
Dit lijkt me niet echt praktisch en niet , je gaf aan ook wat rust, rustig.
Kleine verandering maakt het allemaal makkelijker.
De dag Danang naar Hue verschuiven en dan voor de rest alles in tact laten.
Dan heb je een hele dag Hue en kan je wel de citadel en 1 of meerdere mausoleums bezoeken, dan overnachten in Hue en dag erop naar hoi An.
Zou dan wel voor 1/11 de trein nemen of de bus door de tunnel en op 3/11 via de Hai Van Pass, mits het weer het toelaat ( kan je nog altijd ter plekke beslissen, is geen probleem ).
Dus dan vervalt je dag Danang.
Hoi An ligt op 45 minuten rijden tot het vliegveld van Danang, dus dat is volgens mij geen reden daar te overnachten.
Een hotel in Danang kost je ook al vlot 25 minuten; vanaf strand Danang 30 minuten.
Wil je naar het Cham museum, die pak je op de rit van Hue naar Hoi An.
Denk dat dit zo meer is wat je bedoelt en je twijfel wegneemt?
5/11 en 6/11
Zie dat je de tunnels op 5/11 hebt staan.
Deze verzetten naar 6/11.
Waarom.
Wanneer op 5/11 na het inchecken naar de tunnels gaat ben je eigenlijk die dag kwijt voor Saigon.
Je neem t de vroege vlucht vanaf Danang naar Saigon, komt aan , transfer naar hotel, inchecken, en je moet meteen door na wat gegeten te hebben naar de tunnels.
Je komt dan rond etenstijd aan in Saigon.
6/11
Dan heb je net genoeg tijd voor misschien het paleis , uitchecken, transfer naar vliegveld en dan naar PQ.
Wanneer je de tunnels verplaats naar de 6e, heb je een hele dag voor Saigon en kan je deze op je gemak bezoeken, dus met paleis, oorlogsmuseum, markten, notre Dame, postkantoor en misschien nog wel meer, zoals de bitexco toren, china town enz.
6e naar de tunnels in de ochtend en dan de vlucht van 14:45 naar PQ.
Ik denk dat je met deze minimale veranderingen veel meer kan zien en je goed doordachte schema blijft gewoon in takt?
Heb je nog meer vragen laat het aub maar weten.
gr.
Ton.