Wij zijn van plan om in juni richting Ile du levant te rijden en daar dan iets te huren (huisje ef appartement) wie is hier al eens geweest en kan ons wat tips geven.
Komen er b.v meer Nederlanders, mooie lokatie’s enz enz
Alvast b.v.d
Jos & Anita
Wij zijn van plan om in juni richting Ile du levant te rijden en daar dan iets te huren (huisje ef appartement) wie is hier al eens geweest en kan ons wat tips geven.
Komen er b.v meer Nederlanders, mooie lokatie’s enz enz
Alvast b.v.d
Jos & Anita
Hallo,
Het berichtje is ruim een jaar oud. Wij willen dit jaar naar Ile du Levant en zijn dus benieuwd naar jullie ervaringen.
groet
hallo,
ik wil dit jaar (2, 3 of 4 augustus) een dagtocht maken naar Ile du Levant.
Heb al redelijk wat informatie op internet gelezen, maar was ook benieuwd naar ervaringen van mensen die er al zijn geweest.
Ben vroeger daar geweest(12dagen)heb me goed geamuseerd!Ligt dat verroeste schip nog altijd aan de aanlegsteiger?wat is er geworden van de grotten van madam?Toen ik het hekje opende werd ik (vroeger)aangevallen door een paar vrouwen!ze trokken mijn kleren uit!!Had nog nooit een nudiste strand of plaats bezocht!het voelde toch raar aan in je naakie!gegroet:georgessiam.:chin:
Deze zomer wil ik graag naar dit paradijselijke eiland. een of twee weken, weet nog niet hoe: kamperen of studio of appartement.
Wie gaat ook? :vak02:
hoi
Ik ga eind juni naar ile du levant
Ben nog op zoek naar een leuk adresje daar
Heb jij al iets gevonden
Tips zijn welkom
Gr Steef
Hoi Steef,
Nee ik heb nog geen adresje daar. Maar ze staan allemaal op http://www.iledulevant.com.fr
Groet
Hopelijk hebben jullie daar genoten. Ik kom er net vandaan :zon02:
Het was werkelijk heerlijk, fantastisch, heel ontspannend, gezellig. Echt om vaker naartoe te gaan!
:vak02:
Mooi om te lezen. Waar had je wat gehuurd?
In La Boudonniere
Sorry dat ik ff kom kijken hier in deze topic!
Zelf ben ik éénmaal in Ile du Levant geweest,heb daar een schitterende en leerrijke ervaring opgedaan toen.(1980)
Nu mijn vraag is, komen er nog altijd veel toeristen naar dit paradijselijk eilandje?
Alsook ligt die oude verroeste duikboot of schip nog in het water vlak aan de pier?
groet,georgessiam.
Ja hoor, er komen nog steeds veel toeristen. En dat scheepswrak is een nog net als zodanig herkenbare hoop roestige staken, die nog maar nauwelijks boven het water uitsteken.
Van de twee wrakken uit de jaren '60 is er nog maar één over: de Benzène. Twee weken geleden heb ik er een hele fotoreportage van gemaakt onder water. Zijn conditie wordt zienderogen slechter. Het zal niet lang meer duren voordat hij helemaal uiteen valt.
Nou bedankt voor je info!
groet,georgessiam.
Hierbij trouwens een van de foto’s van de Benzène om een indruk te krijgen.
Royan