Naturistische vakantie zomer 2013

Hallo iedereen,

Om te ontspannen van de werkdruk plan ik volgende zomer een naturistische vakantie naar het zuiden van Frankrijk. Cote d’Azur of de languedoc zijn mogelijke bestemmingen. We kunnen ook rondtrekken en op meerdere plaatsen verblijven. Aangezien ik met dit voorstel niemand van mijn vrienden of vriendinnen gelukkig maak, hoop ik om hier een toffe reisgenoot of meerdere reisgenoten te vinden. Ik ben een jongen van 29 uit Antwerpen, relax, easy going, spontaan, optimist en professionele levensgenieter. Ik heb het naturisme toevallig ontdekt op een naaktstrand in zeeland. Sindsdien ben ik eraan verkocht. Héérlijk relax, één zijn met jezelf en de natuur en vooral ontspannend na een hectische werkdag. Ik ben opzoek naar leuke personen die net zoals mij van het leven genieten. Man, vrouw of koppel maakt niet uit. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. De bedoeling is dat we zowel ontspanning als cultuur en avontuur combineren door uitstapjes te maken naar bijvoorbeeld leuke steden. Maar niets MOET,…allles KAN.

Iemand interesse? :wink:

Groetjes,

Kristof

Mocht je een bestemming zoeken, dan kan ik je in ieder geval het eiland ILE DU LEVANT aanraden. Je zit dan wel op een (gezellig en mooi) eiland en stedentrips zijn niet mogelijk. Maar ook onder water, al duikend, is er in het nabijgelegen natuurreservaat genoeg te zien.