Ik ben hier nieuw.

Hallo allemaal.
Ik wil mij even voor stellen:
mijn naam is Kees en ik woon in Naaldwijk vlak bij het strand,:vak02:
Ben mijn hele leven al naturist,en ga graag naar Frankrijk op vacantie.
Ik ben een slanke vrijgezel met humor en ben gek op de zon,:zon02:
Ik zou graag in contact willen komen met andere naturisten.
Een lieve groet kees,:dag:

Hoi Kees,
Welkom op wereldwijzer,
Zelf ben ik vroeger ook een paar keer naar L’Île du Levant (Frankrijk)geweest,de eerste keer toen ik daar aankwam voelde het raar aan.
Je ziet de mensen allemaal in hun blootje voorbij passeren,daar werd ik voor de eerste keer “gedoopt”
Toen ik via een groen poortje op het naaktstrand kwam,werden mijn kleren van mijn lijf getrokken(echt gebeurd) door oudere dames,heb daar een ongeloofelijke tijd gehad.
Nu ik weet niet ofdat je al in L’Île du Levant bent geweest Kees,indien wel dan is mijn vraag ligt dat oude verroeste zeeschip nog aan de steigers?
Als je eventueel L’Île du Levant wilt bezoeken in de zomer kees,dit eiland is te bereiken per schip vanuit Le Lavandou of Hyères.
Het eiland is officieel naturistisch en er kan overal naturistisch worden gerecreëerd, behalve in de havens, in de winkels en in het dorp. De schoonheid van het eiland met haar typische Mediterrane flora is goed te bewonderen tijdens het maken van een wandeling. In het bovenste deel van het eiland ligt het dorpje Héliopolis met een gemeentehuis, kerk, school, bakker, winkels, bank en hotels. Naast hotelkamers zijn er ook appartementen, studio’s en bungalows te huur en is er een camping. Ook zijn er op het eiland verschillende activiteiten, zoals surfen, kanoën, duiken, vissen, enz.
Nu als je wilt chatten met andere naturisten moet je maar eens naar deze forum gaan
hier aanklikken
Indien je nog wat informatie wilt over naturisme,dan kan je altijd een berichtje plaatsen op naturismeforum hier op wereldwijzer.
**Om dit welkomsberichtje af te sluiten nog een mooie foto van het naaktstrand in L’Île du Levant **

http://oceansevasion.extrazimut.net/document/Levant[1].jpg

groet,georgessiam.