Wie is waar en wanneer?

vakantie 2008.
Laat hier weten waar en wanneer jullie met vakantie gaan.
Misschien brengt jullie bestemming wel anderen op een idee !
Of misschien is het best leuk om op die manier nieuwe naturistenvrienden te leren kennen op de vakantiebestemming.
Gewoon doen dus !

Van 9 t/m 23 juni 2007 zijn we te vinden in naturistenresort Aphrodite Village, Leucate (Zuid Frankrijk).
Wij hebben er, net als vorig jaar, terug een appartementje gehuurd.
Aphrodite Village is warm aanbevolen voor naturisten die graag ongedwongen, dag en nacht, altijd en overal naakt willen zijn in een rustige, gezellige sfeer.

De enquête is niet echt compleet, is 't wel?! Deze is alleen gericht op het wél naakt genieten. Wil je hier ook mensen naar toe trekken, die geen naturist zijn, maar wel geïnteresseerd, dan zul je het toch moeten uitbreiden.

Ik mis antwoorden als “ik ben geen naturist, maar vind naakt wel lekker in bijvoorbeeld de sauna” of “ik ben nooit publiekelijk naakt”.

Liefs,
Carolina

In september a.s. gaan we nog maar eens naar Aphrodite Village (Zuid Frankrijk-Leucate) !!! Onze favoriete bestemming !

Net 1 weekje terug ! En we hebben al heel veel zin om terug te vertrekken. Hadden daar terug een super vakantie. Volgend jaar in juni terug !

Met de Kerstperiode zijn we in Tenerife.
Al een flink lijstje gemaakt van de naaktstranden daar.
Lekker languit in de zon op het strand, met naast je een versierde kerstboom.
Een aparte sfeer, het heeft wel iets.
Elk jaar trekken we met die periode naar de zon.
Vorige jaar 2006 waren we in Lanzarote en in 2005 ook in Tenerife.
Trouwens, die periode (retour op 25/12) is bijna overal de goedkoopste week van het jaar !!! Met heel erg grote kortingen ! En rustig !
Voor wie kan… meenemen dus die koopjes !!!

Ik ga in juni 2008 , 15-21 , naar het naturistenresoirt Cap d"Agde, en zoek nog een reisgenoot of reisgenote. Wie gaat er mee? Ik woon in Amsterdam. Laat maar weten als je interesse hebt; dan maken we eerst kennis hier. Ik ben 36, spontaan, easy going. Ik zoek een man/vrouw tot ongeveer 40 jaar. Ben nog niet uit of ik tent of appartement wil, dat is ook afhankelijk van wie mee gaat. Ik hoop van je te horen!

Van 7 juni t/m 21 juni 2008 verblijven we (nog maar eens) in Frankrijk, Leucate, naturistenresort Aphrodite Village.
Eén van onze favoriete plekjes voor naturisme.

Wij vertrekken van 28 september tot 12 oktober maar zijn er nog niet uit waar we naartoe gaan.
Is er een link naar Aphrodite Village?

Een website van Aphrodite Village zelf is er niet echt.
Maar http://www.aphroditevillage.com en ook http://www.leucatenature.com kunnen je toch al een goed idee geven van de situatie aldaar.

Bedankt voor je snelle antwoord :biggrin:
Is het weer nog te doen eind sept/begin okt. ?

Wij zijn er nog geweest de 2 laatste weken van september en het was er best zonnig. Het is wel een bestemming waar er heel af en toe wel eens een sterke wind kan zijn. Kan dan enkele uurtjes duren (meestal tegen de avond) maar in het slechtste geval ook wel eens enkele dagen.
Maar wij hebben dat niet echt ervaren als onaangenaam.

Alleszins bedankt voor de info . Jammer dat wij pas eind sept. kunnen vertrekken .:puke:

:vak01: Ja lekker vakantie.
de eerste week van juli zijn we in Tjechie bij Bert en Wils ( Melecha Draha, zie www.m-d.nl ) en half september gaan we twee weken met de gewonnen camper weg. Waar naar toe ???

Blijft de vraag staan van een paar maanden geleden. Weet iemand een leuke route in Europa om met de camper te rijden???

In ieder geval wil ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel:zon02:
om lekker een aardig kleurtje te krijgen.

Else

Wij gaan de eerste week van september naar Cap d’Agde. We verblijven 3 weken in die streek, en gaan nog op zoek naar andere naturisten-campings.

We vertrekken 2 dagen vroeger en gaan eerst nog eens langs Cape d’Agde. Waar we een hotel hebben gereserveerd net aan de rand van het grote naturistenstrand. Want het naturistenhotel in het domein zelf is echt té duur. En dat is helaas meestal overal zo: naturisten moeten méér betalen voor een naturistenaccomodatie dan “textielgangers” bij een vergelijkbare locatie. Jammer toch.

Spanie heb je een naam of link van het hotel ? Ben je er al eens geweest ?

Hotel HELIOS
Ben er nog niet geweest.
Reserveren en info: http://www.booking.be
Een site voor hotelreserveringen waar ik héééél tevreden over ben. Altijd reserveren we via deze weg onze hotels voor onderweg. En altijd prima geregeld en vrij gunstige prijzen.

Bedankt , ik ga het eens bekijken straks :teeth: